Azore Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Gud, vet inte vad jag ska ta mig till. Har gjort precis allt som står på denna lista, men ändå har jag bara 99,47%! Gjorde precis det sista jag kunde tänka mig som låg bakom det, nämligen Burglar Missions, men det ökade inte på procenten. Vad kan jag ha missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Camikaze Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 I den låsta tråden med länkar och användbar information så länkas det till denna sidan: http://www.gta-sanandreas.com/guides/100percent/index.php. Det kanske är exakt samma lista, vet ej. Men testa iaf, nån sida kanske har glömt nåt... värt ett försök iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Har du varit och lärt dig alla moves på gymen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 I den låsta tråden med länkar och användbar information så länkas det till denna sidan: http://www.gta-sanandreas.com/guides/100percent/index.php. Det kanske är exakt samma lista, vet ej. Men testa iaf, nån sida kanske har glömt nåt... värt ett försök iaf. Tack, var den listan som hjälpte mig få 100%. Den listan jag använde visade att det bara var 7 Trucking Missions, den listan du länkade till visade att det var 8, vilket var rätt. Gjorde det sista och fick 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Camikaze Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Kul att man kunde bidra med nåt Och grattis till 100%! Håller själv på o försöker, men att få guld på de 5 varven i bilskolan ställer till en hel del problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Aldrig fått 100% på SA, vad står det ögonblicket man får 100% eller händer inget mer än grejjerna som man får respawnas etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Aldrig fått 100% på SA, vad står det ögonblicket man får 100% eller händer inget mer än grejjerna som man får respawnas etc? Minns inte riktigt vad det står, men på PS2 kommer det upp en ruta uppe i höger hörn, pengarna ökar drastiskt(mitt sista innan 100% var sista racet vilket jag fick en del pengar för), man får en hydra på Sweet's hus tak och en pansartank under Grove Street-bron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Minns inte riktigt vad det står, men på PS2 kommer det upp en ruta uppe i höger hörn, pengarna ökar drastiskt(mitt sista innan 100% var sista racet vilket jag fick en del pengar för), man får en hydra på Sweet's hus tak och en pansartank under Grove Street-bron. Samt öändligt med ammunition till sina vapen om jag inte missminner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 men på PS2 kommer det upp en ruta uppe i höger hörn Egentligen shit the same, men den kommer faktiskt upp i vänstra hörnet. Samt öändligt med ammunition till sina vapen om jag inte missminner mig. Du missminner dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Samt öändligt med ammunition till sina vapen om jag inte missminner mig. Menar du att man verkligen skulle få oändligt, eller menar du "oändligt" som i "skit-mycket-skott". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Någon som vet om man behöver klara guld i bilskolan och alla andra skolar för att få 100% i sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Någon som vet om man behöver klara guld i bilskolan och alla andra skolar för att få 100% i sa Nej, du behöver bara ha brons eller bättre på alla övningar på alla skolor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nej, du behöver bara ha brons eller bättre på alla övningar på alla skolor. Måste man bara ha brons ??? (Homer simpson) Do'h satt ju o slet för att få guld i alla skolar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Måste man bara ha brons ??? (Homer simpson) Do'h satt ju o slet för att få guld i alla skolar Jag gjorde samma sak under hösten när jag spelade på mitt PS2 förra året så, känn dig inte ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag gjorde samma sak under hösten när jag spelade på mitt PS2 förra året så, känn dig inte ensam. Okej !!! Men man kan ju skryta att man är en av de få som har guld i allt på skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag tyckte det inte var speccielt svårt att få guld på allt i skolan! Svåras var "burn and lap" eller vad det heter när man ska köra några varv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Okej !!! Men man kan ju skryta att man är en av de få som har guld i allt på skolan Hur vet du att du är en av få? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Hur vet du att du är en av få? Jag känner alla som har SA (förutom småtingarna som går där eller om någon ny som har köpt det eller leta i buskarna de små B*g borde veta att man inte ska ladda ner GTA spel) men har väl ett GTA sällskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag känner alla som har SA (förutom småtingarna som går där eller om någon ny som har köpt det eller leta i buskarna de små B*g borde veta att man inte ska ladda ner GTA spel) men har väl ett GTA sällskap Känner du mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Har med GULD på alla skolor. Flyg skolan var ju svettigast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts