Jump to content

Allting är gjort, fast ändå bara 99,47%

Azore
 Share

Recommended Posts

I den låsta tråden med länkar och användbar information så länkas det till denna sidan: http://www.gta-sanandreas.com/guides/100percent/index.php. Det kanske är exakt samma lista, vet ej. Men testa iaf, nån sida kanske har glömt nåt... värt ett försök iaf.

Tack, var den listan som hjälpte mig få 100%. Den listan jag använde visade att det bara var 7 Trucking Missions, den listan du länkade till visade att det var 8, vilket var rätt. Gjorde det sista och fick 100%.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aldrig fått 100% på SA, vad står det ögonblicket man får 100% eller händer inget mer än grejjerna som man får respawnas etc?

Minns inte riktigt vad det står, men på PS2 kommer det upp en ruta uppe i höger hörn, pengarna ökar drastiskt(mitt sista innan 100% var sista racet vilket jag fick en del pengar för), man får en hydra på Sweet's hus tak och en pansartank under Grove Street-bron.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns inte riktigt vad det står, men på PS2 kommer det upp en ruta uppe i höger hörn, pengarna ökar drastiskt(mitt sista innan 100% var sista racet vilket jag fick en del pengar för), man får en hydra på Sweet's hus tak och en pansartank under Grove Street-bron.

Samt öändligt med ammunition till sina vapen om jag inte missminner mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag känner alla som har SA (förutom småtingarna som går där eller om någon ny som har köpt det eller leta i buskarna de små B*g borde veta att man inte ska ladda ner GTA spel) ;) men har väl ett GTA sällskap

Känner du mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor