Tweak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Bombadera atomerna (uranium och plutonium fungerar bäst) med neutroner. Luta dig tillbaka och skåda den tredje sprängda atombomben som dödat människor. Hur fungerar vätebomber då? För de är väl kraftigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Man kan väll ändå inte klyva en atom. Dom är ju så jävla små Aja fråga min lärare det är han som lurt i mig det Har du någon hjärna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Har du någon hjärna? Ja? Vad får dig att inte tro det. Min lärare säger att det inte går jag tror på honnom han kanske har fel punkt slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Atombomber går ju ut p´å att klyva atomer med neutroner, som Jacker skrev. Atom betyder ju odelbar men det har ju bevisats fel, man kan dela atomer. Antingen har du missförstått din lärare eller så är han dåöig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Atombomber går ju ut p´å att klyva atomer med neutroner, som Jacker skrev. Atom betyder ju odelbar men det har ju bevisats fel, man kan dela atomer. Antingen har du missförstått din lärare eller så är han dåöig. Haha då är han dålig Aja ok men vad fan händer om man delar en då? :s Kommer elektronerna ut och sen ba dööh ba typ såhär asså Nej men allvarligt. Vad händer med atomkärnan och elektonerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Haha då är han dålig Aja ok men vad fan händer om man delar en då? :s Kommer elektronerna ut och sen ba dööh ba typ såhär asså Nej men allvarligt. Vad händer med atomkärnan och elektonerna? Vem bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Haha då är han dålig Aja ok men vad fan händer om man delar en då? :s Kommer elektronerna ut och sen ba dööh ba typ såhär asså Nej men allvarligt. Vad händer med atomkärnan och elektonerna? Det frigörs en jädrans massa energi och det säger "BOOM". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Vem bryr sig? Han? VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Det frigörs en jädrans massa energi och det säger "BOOM". BOOO-HWO-HWO-HWO-HWOOO-OOOM Jaja tack nu ska jag se om jag kan få mamma att köpa lite SalPetter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jaja tack nu ska jag se om jag kan få mamma att köpa lite SalPetter Kan du köpa själv på ICA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Kan du köpa själv på ICA Jo jag vet men är så lat Mamma är ändå på väg hem från jobbet EDIT; Supronoz zxhattzor? Ontopic nu va? Redigerad 18 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jo jag vet men är så lat Mamma är ändå på väg hem från jobbet EDIT; Supronoz zxhattzor? Ontopic nu va? Har ICA öppet nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Har ICA öppet nu? Ja du i alla fall om man inte bor i ghettot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Här stänger det 21:00 Men vadå, atomer finns ju överallt, är det bara att hälla lite salpeter på bordet och så BOOM eller ? Fresten hur klyver man atomer med neutroner ? Dom bor ju i atomkärnan Hehe Kemi ftw . Om man tar bara en atom, blir det stor smäll då eller behövs det många ? Redigerad 18 oktober, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Här stänger det 21:00 Men vadå, atomer finns ju överallt, är det bara att hälla lite salpeter på bordet och så BOOM eller ? Dom syftar nog på speciella atomer Redigerad 18 oktober, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Här stänger det 21:00 Men vadå, atomer finns ju överallt, är det bara att hälla lite salpeter på bordet och så BOOM eller ? Fresten hur klyver man atomer med neutroner ? Dom bor ju i atomkärnan Hehe Kemi ftw . Om man tar bara en atom, blir det stor smäll då eller behövs det många ? ... Det verkar som om vi får ha en liten NO- lektion här på Gtasajten. susning.nu ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts