Bubba Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Hej!!! vet ni något recept på hur man gör rökbomber?? jag vet att man kan blanda salpeter och strösocker men vet ni något annat?? // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Hej!!! vet ni något recept på hur man gör rökbomber?? jag vet att man kan blanda salpeter och strösocker men vet ni något annat?? // Bubba Vad ska du med en rökbomb till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Asså det e kul med rökridåer...LOL! nejmen asså det e kul o mixtra lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Asså det e kul med rökridåer...LOL! nejmen asså det e kul o mixtra lite... Testa i den andra tråden som handlar om kinderäggsbomber? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 .kaliumpermanganat (kmno2) och sågspån... ryker en del.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 .kaliumpermanganat (kmno2) och sågspån... ryker en del.. Vart får man tag på det..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) .vet inte riktigt.. man har sådant till vissa vattenrenare.. häller i det så renas vattnet.. jag gjorde bomber av allt sådant istället edit: sånt medel + aluminiumdamm ska tydligen smälla bra om man gör en vanlig bomb av det.. observera DAMM och inte spån.. kan finnas damm att köpa i färghandeln.. Redigerad 17 oktober, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 ... Finns det inget kul man kan hitta på utan att köpa massa skumma saker? *Fnitter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Kolla på hamsterpaj.net. scrolla ner lite på sidan så hitar du . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hej!!! vet ni något recept på hur man gör rökbomber?? jag vet att man kan blanda salpeter och strösocker men vet ni något annat?? // Bubba Rökbomber är enligt mig helt onödigt och trist.. Men du kan skicka ett PM till mig om du vill ha recept. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Säger som Funnylin - klyv lite atomer så får ni se på rök... Och lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Säger som Funnylin - klyv lite atomer så får ni se på rök... Och lite till. Hur fixar man det? Jag antar att det inte går att klyva atomer med en kniv.. Hur gör man det igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hur fixar man det? Jag antar att det inte går att klyva atomer med en kniv.. Hur gör man det igentligen? Omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Omöjligt. Ja, så atombomberna är bara sciencei fiction? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hur fixar man det? Jag antar att det inte går att klyva atomer med en kniv.. Hur gör man det igentligen? Bombadera atomerna (uranium och plutonium fungerar bäst) med neutroner. Luta dig tillbaka och skåda den tredje sprängda atombomben som dödat människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Omöjligt. Vadå omöjligt? Dem kunde det ju redan på 40-talet då dem släppte en i Hiroshima. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Vadå omöjligt? Dem kunde det ju redan på 40-talet då dem släppte en i Hiroshima. [ironi] Haha, det var ju Photoshoppat, man ser ju lätt att det var fake [/ironi] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 ... Finns det inget kul man kan hitta på utan att köpa massa skumma saker? *Fnitter* Ja du,salpeter och socker funakr alltid bra men annars kan du köra klassikern: pingisboll inlindad i aluminiumfolie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 [ironi] Haha, det var ju Photoshoppat, man ser ju lätt att det var fake [/ironi] Hahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Mouahuahuahahaha jag har gjort en äggbomb. Med gammal biarnese sås eller vad det nu heter EDIT. Man kan väll ändå inte klyva en atom. Aja fråga min lärare det är han som lurt i mig det Redigerad 18 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts