I lol Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Jag råkade ta bort min exe :'( Kan någon ladda upp en v1.0? Redigerad 17 oktober, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Varför inte instalera om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Varför inte instalera om spelet? Därför att jag inte vill lägga in alla moddar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Är osäker på om man får ladda upp san andreas.exe filen de då de kan vara (warez) men som sagt så vet jag ej till 100% är ju regler här på forumet Redigerad 17 oktober, 2005 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Gå in på * och ladda ner en no-cd-patch så borde det funka... eller hur? Redigerad 17 oktober, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Gå in på * och ladda ner en no-cd-patch så borde det funka... eller hur? Det är emot reglerna. Sen om det är ett regelbrott att lägga upp en original San Andreas-exe här, det vet jag faktiskt inte. Förstår inte riktigt varför det skulle vara emot reglerna om den är original.. så.. kör hårt? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Det är emot reglerna. Nehe, menar du ? Hur skulle världen se ut om man alltid följde reglerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Hur skulle världen se ut om man alltid följde reglerna? Forumet är inte världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) http://gtahunter.zapto.org/gta_sa.exe Hej och hå, tanka på. 13,7 MB, stor! Förresten, har du den inte i Papperskorgen om du tog bort den? Redigerad 17 oktober, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Förresten, har du den inte i Papperskorgen om du tog bort den? Han kanske tröck Shift -->> Delete, då hamnar de inte i papperskorgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts