Cortez Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Typ som en Usama bin laden utan skydd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Nu snackar vi massmördare på riktigt. http://www.fbi.gov/mostwant/topten/fugitives/goldberg.htm Eh, kanske jag som är lite kalkad idag, men vem har han mördat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Finns det inte en nyhetstopic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Finns det inte en nyhetstopic? Den försvann ner i djupet på direkten (jag gjorde också en nyhetstopic för några år sedan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag bor också i Lund :SDet är wired :Smassmördare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag bor också i Lund Var då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Var då? Östra torn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts