Jacker Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Har inte tid att skriva, men här har ni det. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,714513,00.html Redigerad 17 oktober, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Men va f*n, det var ju i Lund. Där jag bor...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Men va f*n, det var ju i Lund. Där jag bor...? Ohh shit.. det kanske var du då Herregud.. han ser ju knappast ut som en massmördare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 I går fick polisen i Kortedala i Göteborg en kopia av videon. F*n där bor ju jag Undra om man kan få en kopia på filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Herregud.. han ser ju knappast ut som en massmördare.. Hur ser en massmördare ut da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Han var ute efter dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Ohh shit.. det kanske var du då Herregud.. han ser ju knappast ut som en massmördare.. Tror knappast att han har mördat alla tusentals människor själv. Mer som en diktator, general eller något annat högt höns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Hur ser en massmördare ut da? Aa inte som en spinkig, mörk, rakad, välvårdad snubbe iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Aa inte som en spinkig, mörk, rakad, välvårdad snubbe iaf.. Inte? Vad hade du tänkt dig då? En snubbe med stora muskler, k-pistar och granatgevär hängande över axeln, handgranater i byxfickorna, kamoflage-kläder, långt yvigt hår, alltid en cigarett i munnen och säger iskallt "Hasta la vista baby" innan han spränger sta'n i luften? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Såhär tänker jag mig en iaf : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Såhär tänker jag mig en iaf : Det där är ingen massmördare, det HÄR! är en massmördare. T: Söt. Får han livstids fängelse här i Sverige, eller i Somalien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 T: Söt. Får han livstids fängelse här i Sverige, eller i Somalien? Han får vara jävligt glad om han får fängelse i Sverige för i Somalia lär han bli hängd eller kanske stenad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Det där är ingen massmördare, det HÄR! är en massmördare. HAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Inte? Vad hade du tänkt dig då? En snubbe med stora muskler, k-pistar och granatgevär hängande över axeln, handgranater i byxfickorna, kamoflage-kläder, långt yvigt hår, alltid en cigarett i munnen och säger iskallt "Hasta la vista baby" innan han spränger sta'n i luften? Ännu ett tecken på omognad från din sida.. Men jag tänker mig honom seriöst som Toki sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Hur ser en massmördare ut da? Inte som han iaf. han ser precis ut som en snubbe som man kan se på stan bara. vanligt ansikte å så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Aa inte som en spinkig, mörk, rakad, välvårdad snubbe iaf.. Ok ser dessa också ut som massmördare? OBS: SER dom ut som massmördare. För det är va du skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Är nästan helt säker på att han kommer utlämnas till sitt hemland. Hoppas det i alla fall. Orka lägga mina skattepengar på sånt här.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Hoppas inte han får stanna här... Här kommer han sitta inne i max tio år, varsomhelst annars på den här planeten skulle han skjutas på fläcken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Det är ju oftast dom som inte ser ut som mass/seriemördare som är det. Sådana som ser ut så att människor litar på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Nu snackar vi massmördare på riktigt. http://www.fbi.gov/mostwant/topten/fugitives/goldberg.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts