Shady_4_life Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Tittade på Mtv ikväll, och såg en reklam där dom lämnade en söndrig bil på WCC och trodde att det va reklam för företaget eller "Pimp My Ride", men sen när bilen blev datagjord så blev jag förvånad...det e ett nytt spel som heter "L.A. Rush" inte fattat handlingen, men det verkar coolt jag lägger upp en bild här, sen kan ni ju själva titta på på denna sidan: L.A Rush bilder!!! eller titta på lite videos: L.A. Rush videos!!! EDIT: Länken till bilderna funkade inte innan, men har fixat nu Enjoy! Redigerad 17 oktober, 2005 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Ja, detta kan se ut att bli ganska fint! Sett det på Webhallen. Tyckte det såg B ut att döma av killen som målat omslaget som någon uttryckte det Men, men. EDIT: Länken till bilderna är inte en länk till bilderna utan en länk till Microsoft Redigerad 17 oktober, 2005 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag tror faktiskt inte WCC gör kostymer .. det heter West coast customs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Ja, detta kan se ut att bli ganska fint! Sett det på Webhallen. Tyckte det såg B ut att döma av killen som målat omslaget som någon uttryckte det Men, men. EDIT: Länken till bilderna är inte en länk till bilderna utan en länk till Microsoft Din länk var bara till webhallens framsida, inte till spelet. Och varför länkarna inte funkar är för att det står http:// 2 gånger, editera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Sååå...nu e länkarna fixade!!! någon som vill köpa detta spel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Dom kan ju göra grafiken lite snyggare.. jag menar glaset.. det är ju inte halflife 2 grafik precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag blev också förvånad när jag såg reklamen Nejmen spelet verkar fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Bah, gta/burnout-kopior hela bunten, BAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Spelet fick heller inget vidare bra betyg. Cortez: Ja, vad fan, man får inte vara lat Redigerad 20 oktober, 2005 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Såg det för aslänge sen på gamespot tycker bilfysiken verkar lite konstig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jag ska lätt köpa det! Ni andra som tycker spelet suger... ni spelar för mycket Half Life, Counter-strike, Doom och annat skit!... nu är det Bad Boys, Miami, West Coast, Tuned Cars som gäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jag ska lätt köpa det! Ni andra som tycker spelet suger... ni spelar för mycket Half Life, Counter-strike, Doom och annat skit!... nu är det Bad Boys, Miami, West Coast, Tuned Cars som gäller! För att inte glöma 310! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jag såg en liten reklamsnutt op MTV och det såg lovande ut. jag kommer nog köpa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 I'm Proud to say that I'll Have this game in My collection this saturday LÄääääännnngtaaarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Hmm vill inte ha detta verkade kul tills jag kollade trailer. det fick mig att ändra inställning. Lirar mycke hellre NFSU2 kan jag ju säga denna grafik va ju piss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Skrattade lite åt ena trailern där. Såg ut som en leksaksfilm ungefär, oerhört oreallisktisktisks...aa overkligt med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Skrattade lite åt ena trailern där. Såg ut som en leksaksfilm ungefär, oerhört oreallisktisktisks...aa overkligt med andra ord. För spelet blir ju så jävla mycket roligare om du dör så fort du krockar i 100 km +, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 För spelet blir ju så jävla mycket roligare om du dör så fort du krockar i 100 km +, right? Det är också overkligt. men det var inte så jag mena, det såg liksom ut som leksaksbilar typ som hotwheels eller vad det heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Haaaaaj skulle bara säga att jag har inköpt spelet nu, och är rätt så nöjd.. ska skriva lite vad som e plus och minus om spelet +Bra Story +Bra Grafik( i Filmerna & i Spelet) +Bra KörKänsla +Snygga Bilar +Bra Miljö -Kan inte styla bilarna själv -Många bilar sladdar ur Jätte lätt -Statsen på bilarna stämmer inte alltid -kan bli riktigt svårt efter 50% gränsen, skulle blivit lättare att klara ett uppdrag om man misslyckat med det en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ricer spel. Lägga pa det största fulaste och äckligaste bodykitet pa en bil som man kan hitta i hela världen, som i NFSU fast sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts