FoxtroT Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 När man är dom där två poliserna, jag har gjort allt förutom hittat mordvapnet. så frågan är Var finns det!? btw: vill ha svar så fort som möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Toaletten till höger brevid pissoarerna, kniven ligger i själva toaletten. Asså försök att spola sen så hör du något och då hittar du kniven. Redigerad 16 oktober, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Toaletten till höger brevid pissoarerna, kniven ligger i själva toaletten. Asså försök att spola sen så hör du något och då hittar du kniven. Nej det hör jag inte! jag har spolat kanske 10gånger snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Nej det hör jag inte! jag har spolat kanske 10gånger snart! Säker på att du gömde vapnet då? Annars så är det väll bara att börja om och inte gömma kniven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Nästa gång, testa sök http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...pic=34530&st=40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Borta, Tack för den snabba hjälpen! Redigerad 16 oktober, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Toaletten till höger brevid pissoarerna, kniven ligger i själva toaletten. Asså försök att spola sen så hör du något och då hittar du kniven. Öh, för mig var den i papperskorgen bredvid handfaten. Är det olika från gång till gång, tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Öh, för mig var den i papperskorgen bredvid handfaten. Är det olika från gång till gång, tro? Ja, jag fick en annan. För mig var den bakom en av kakelplattorna, vid golvet, i ett av toalettbåsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts