Martin-123 Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag undrar hur man gör buyzones, Rescue zone och bombesite i Hammer. Någon som vet..Har redan googlat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jo, jag vet. Bra placering av tråden.. Passar bättre under Spel eftersom Modding endast är modding för gta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jo, jag vet. Bra placering av tråden.. Passar bättre under Spel eftersom Modding endast är modding för gta? Ok, förlåt kan någon mod flytta?? Hur för man då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Ok, förlåt kan någon mod flytta?? Hur för man då?? Jadu, gå in på MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag vet också men det är jobbigt att förklara men läs någon guide. Minns att det fanns en svensk guide som var ca 9 sidor lång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Hmm-- har inte mappat till cs på ett bra tag (Enligt mig är det slöseri på talang höhöhö. ) Men, det var något ungefär: Gör en brush med "trigger" texturen, och gör den sedan till entityn func_buyzone, ställ in "team" och andra värden efter vad du själv vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Buyzone Leta upp texturen "trigger" sätt ut den där du vill att buyzonen ska vara. Markera den och klicka "Ctrl+T" Välj "Func_buyzone" klicka på teams och välj terrorist eller counterterrorist. Klicka på apply och du är färdig. För att göra bombsite eller rescure väljer du func_bombsite eller func_hostagesrescue istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Som redan var sagt ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Som redan var sagt ceone Vad ska du göra åt saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Vad ska du göra åt saken? Hmm-- han kan ju alltid rapportera dig för spam och arrogant beteende? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Hmm-- han kan ju alltid rapportera dig för spam och arrogant beteende? För det första är det en "hon" och för det andra så är inte spam när man hjälper en person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 #include <smartheader.h> while(jobbig[user] = ceone){ echo "För det frösta så är jag en riktig MAN! För det andra så påpekade jag det. För det tredje så tänker jag sieg helia lite i smyg, åt det. För det fjärde så ska jag säga: wtf, whom whom"; } Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 #include <smartheader.h> while(jobbig[user] = ceone){ echo "För det frösta så är jag en riktig MAN! För det andra så påpekade jag det. För det tredje så tänker jag sieg helia lite i smyg, åt det. För det fjärde så ska jag säga: wtf, whom whom"; } Varför står det att du är kvinna/tjej i profilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Varför står det att du är kvinna/tjej i profilen? För att han kände sig lite transvestit-aktig när han registrerade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 #include <smartheader.h> while(jobbig[user] = ceone){ echo "För det frösta så är jag en riktig MAN! För det andra så påpekade jag det. För det tredje så tänker jag sieg helia lite i smyg, åt det. För det fjärde så ska jag säga: wtf, whom whom"; } WOOT 31337 PROMRRAAMMM SKILLS !!1111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 WOOT 31337 PROMRRAAMMM SKILLS !!1111 Ceone: varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts