Moongoose Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Där låg mitt hotel när jag var i NY http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/namnlos-wyq.PNG Det är byggnaden som byggdes på bilden; http://files.upl.silentwhisper.net/upload5/DSC00421.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Där låg mitt hotel när jag var i NY Har dom flyttat det nu? Gaaahhh, varför kan jag inte kontrollera vad jag skriver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Har dom flyttat det nu? Gaaahhh, varför kan jag inte kontrollera vad jag skriver? Ja, jag sprängde skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Letat, inte hittat tidigare. Tanka här glo på grejer över hela världen. har lite skoj bilder, uploadar senare när min ftp inte strular. Inte hittat? Jag hittade den här tråden bara jag sökte på Google Earth. Säkert någon som redan påpekat detta men wtf, jag vill spela smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Hur kommer man ut ur "flygplansläget"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Hur kommer man ut ur "flygplansläget"? Tools>Options>Navigatin> Navigation mode Edit: (ctrl-T) Redigerad 17 november, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Inte hittat? Jag hittade den här tråden bara jag sökte på Google Earth. Säkert någon som redan påpekat detta men wtf, jag vill spela smart. Du lyckades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Någon som kan hitta Kinesiska muren då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 URSÄKTA ATT JAG DRAR UPP EN GAMMAL TRÅD! Kan nån svara på hur man ska göra för att kunna skriva in koordinater? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 URSÄKTA ATT JAG DRAR UPP EN GAMMAL TRÅD! Kan nån svara på hur man ska göra för att kunna skriva in koordinater? Skriv i kordenaterna i sökrutan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Skriv i kordenaterna i sökrutan =) Okej! är det så enkelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Sorry för dubbelpost... Hur ska man skriva in koordinaterna då? Hur ska jag skriva om jag vill till: 39,55,03,50N 75,39,56,35W Redigerad 7 januari, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Sorry för dubbelpost... Hur ska man skriva in koordinaterna då? Hur ska jag skriva om jag vill till: 39,55,03,50N 75,39,56,35W Det bör ju bara va å kilistra in dom där i sökrutan.? Har jag för mig, har du prövat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Det bör ju bara va å kilistra in dom där i sökrutan.? Har jag för mig, har du prövat? Ja, det har jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Ja, det har jag... Tästa att ta mellanrum i stället för , . För mig har det alltid fungerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Den här är iaf inte 2 år gammal.... Eva Longoria från Desperate Housewives Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts