Jump to content

Google earth

eliizar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 136
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

;)

så spännande var det..

Haha Kim II Song är ju sjuk, hur många länder bygger murar runt sin gräns och slänger ut minfält här-och-där ;P:ermm:

EDIT:

Och varför skulle google vilja villseleda oss? 

Ingen anning, UFO'n och dylikt (w00t) Men isånnafall borde dom väl inte direkt stå ute i det fria?

Svar på andra är terroristattacker och sådant skumt! :lol:

EDIT2: Damn Moongoose :wub:;)

Redigerad av tehshit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och varför skulle google vilja villseleda oss?

Varför skulle George Bush tala sanning?

Men, inse. Om du var president för t ex USA, och hade en überhemlig bas, men som alla trodde de visste fanns. Så är det någon som tar en bild på det, och säger att det är det. Kommer inte du på då, att låta militären själva sprida det, fast inte avslöja att det är dom.

Då kan du hålla den hemliga basen hemlig och låta mskor fundera på och komma med konspirationssaker och saker som är "sanna" om basen de aldrig sett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle George Bush tala sanning?

Men, inse. Om du var president för t ex USA, och hade en überhemlig bas, men som alla trodde de visste fanns. Så är det någon som tar en bild på det, och säger att det är det. Kommer inte du på då, att låta militären själva sprida det, fast inte avslöja att det är dom.

Då kan du hålla den hemliga basen hemlig och låta mskor fundera på och komma med konspirationssaker och saker som är "sanna" om basen de aldrig sett.

Om inte det där e area 51 så tror jag inte Bush vet vart riktiga Area51 ligger. Det är typ bara dom som jobbar på area 51 som vet något om det. Jag är inte förgypad i detta men jag tror inte Bush vet vart det ligger

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om inte det där e area 51 så tror jag inte Bush vet vart riktiga Area51 ligger. Det är typ bara dom som jobbar på area 51 som vet något om det. Jag är inte förgypad i detta men jag tror inte Bush vet vart det ligger

Det är militärledningen som vet...

Men, aja, orka prata, det finns så mkt som talar emot, och för. Vi låter våra åsikter vara desamma, och går vidare :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så är det någon som tar en bild på det, och säger att det är det. Kommer inte du på då, att låta militären själva sprida det, fast inte avslöja att det är dom.

Ryssarna har fotat Area 51, dom borde väl ha "rätt"?

I mitten av april 2000 kom de första bilderna av Area 51, tagna av en rysk satellit. Föremål så små som två meter syntes. Här syns hundratals byggnader, tennisanläggningar, en swimmingpool och en basebollarena. Inga bilar men desto fler bussar rör sig på de torra ökenvägarna. På flera bilder syns vägar som försvinner rakt in i berget och man kan bara spekulera om hur stor del av anläggningen som befinner sig under jord. Men framför allt är området genomkorsat av landningsbanor, hangarer och annat som hör till en flygplats.

Källa

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att visa hur stor denna basen är så..  ;)

Ringat in basen med det gröna.. och ja, de röda får ni klura ut själva xD

Kul att komma i luftkrig mot dom :lol:

Area 51 är ett mytomspunnet område i Nevadaöknen två timmars bilresa norr om Las Vegas, USA. Där har det amerikanska flygvapnet ett testflygningsområde, Groom Lake och Nellis Air Force Range Complex.

Mytomspunnet...

Vet du, jag såg en msk som hoppade igenom en vägg :wub: ...

Ta bilder, ja, de har ju som sagt testflygningsområde, ovanligt att ha anläggning där?

Redigerad av Moongoose
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du tror inte att amerikanska militären lägger ut bilder på det och säger att det är area51 för att ta bort misstankarna mot det "riktiga"?

Skulle inte dom isf förbjuda Google att visa bilderna på det som de gjorde med vita huset?

Den "riktiga" Area51 är en underjordsbas(tror jag). ovanpå är det bara(?) en flygbas för transport.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor