Donkeey Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Googlarna är ju smarta.. man kan hitta area 51 och sen står kordinaterna där nere ... barra att skicka till bomben.. nästa mål är chayenne mountin slå det här då : http://img209.imageshack.us/img209/1451/haha7yo.th.jpg Redigerad 19 oktober, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Googlarna är ju smarta.. man kan hitta area 51 och sen står kordinaterna där nere ... barra att skicka till bomben.. nästa mål är chayenne mountin slå det här då : http://img209.imageshack.us/img209/1451/haha7yo.th.jpg Visa screen på area 51!!!! edit. såg.. va inte så kul endå ^^ Redigerad 19 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Visa screen på area 51!!!! edit. såg.. va inte så kul endå ^^ Det där var bara ferarris test bana ju area 51 : hostar imorrn gonatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Det där var bara ferarris test bana ju area 51 : hostar imorrn gonatt Jag vet. men de ja mena med såg så e de bild på area51 på sidan 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag vet. men de ja mena med såg så e de bild på area51 på sidan 2 Vilken jag la in btw. .. Aaaa.. nu känner jag mig lite aktiv ... Min mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Asså...förändras bilderna? eller är det bara stillbilder som stannar för alltid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Asså...förändras bilderna? eller är det bara stillbilder som stannar för alltid? Vet inte skulle vara roligare om man såg live och det var högsta res över allt.. skulle spionera lite då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Vet inte skulle vara roligare om man såg live och det var högsta res över allt.. skulle spionera lite då Haha! Det står en människa på min uppfart om man zoomar:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Haha! Det står en människa på min uppfart om man zoomar:P Spoooky! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Haha! Det står en människa på min uppfart om man zoomar:P Fan där jag bor så ser man itne så det är bara skit och sen ser man där vägarna ska vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Spoooky! Tänk om det var jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Badhus i Bagdad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Hollywood-skylten, vart är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Kan man skriva in koordinaterna? Om man kan det, kan nån söka på: Latitud: 39.9174 Lonitud: -75.6655 Skicka gärna upp en screen på det, för jag kan inte öppna Google Earth sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Kan man skriva in koordinaterna? Om man kan det, kan nån söka på: Latitud: 39.9174 Lonitud: -75.6655 Skicka gärna upp en screen på det, för jag kan inte öppna Google Earth sidor Vart ska det ligga? USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Hollywood-skylten, vart är den? I USA, Kalifornien... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag har letat som en dåre efter Hollywood-texten men inte hittat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Wee.. hitta den efter lite research Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Någon som har hittat en rysk militärbas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Någon som har hittat en rysk militärbas? Nån som har hittat mars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts