Wu Zi Mu Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Japp aikjonas12: Häftigt .. Hehe xD, Visst är det stort?.. Går det inte å zooma in mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Redigt coolt, hittade ett hangarfartyg i new york Var i New York? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 .. Hehe xD, Visst är det stort?.. Går det inte å zooma in mer? Jo, men det blir bara en enda soppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Var i New York? Västra manhattan Redigerad 17 oktober, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Klarar ni denna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Klarar ni denna då? Hur lyckas du få sån bra bild?... min är det bara en soppa när man zommar ner så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hur lyckas du få sån bra bild?... min är det bara en soppa när man zommar ner så mycket Man kan få mycket bättre kvalité, bara man zommar in på rätt ställen.. BTW, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Man kan få mycket bättre kvalité, bara man zommar in på rätt ställen.. BTW, Jättekul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Finns Area 51 med eller har de suddat bort det som med det vita huset i Washington? Här är det.. Om ingen redan svarat Orkade inte leta är så trött Redigerad 18 oktober, 2005 av packe_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jättekul W00t? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 W00t? Whattafuck? Australien? Sahara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Det går ju bara att hitta sverige? Hur zoomar man in? Och väljer stad. Inget hittar den ju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Finns en väldigt användbar kontrollpanel längst ned, och ett funktionellt sökfält uppe vänstra hörnet. Men du får skriva på engelska (Å, Ä och Ö funkar inte). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Men det blir helt suddigt när man zoomar in? Hur man ni få så bra bilder som tex hangarfartyget? Datorn va? Kan ingen hitta lund, gunnesbo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Det finns int ehögupplösta bilder över hela världen.. Kolla på t.ex. NY och så ser du att det är mycket bättre kvalité ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Coolt program ändå... Tänk om man hade "Google Earth Pro" Det hade varit någonting det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag har fett dålik kvalle på bilderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Man måste vara uppkopplad för att få detaljbilder. Annars vet jag inte bad problemet är. Kanske är nåt fel med inställningarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Man måste vara uppkopplad för att få detaljbilder. Annars vet jag inte bad problemet är. Kanske är nåt fel med inställningarna? Får testa mig fram...kommer typ 600 feet över marken innan det blir omöjligt att se vad det föreställer...fast jag såg mitt hus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Man kan få mycket bättre kvalité, bara man zommar in på rätt ställen.. BTW, Hittade okså den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts