Jump to content

Forum problem.

SlewME
 Share

Recommended Posts

Hej Folket.

Jag har tagit över GTA: Sweden projektet och har även flyttat hela forumet + hemsidan till mitt webbhotell.

Men det finns ett problem, när jag flyttade databasen från gammla servern till nya så blev det problem med "My Controls" och PM samt att en viktig grej från registreringsforumläret försvann.

Någon som vet vart problemet ligger?

Kan även tillägga att forumet flyttades från linux till windows, från MySQL 4.1.11-debian till 4.1.14-nt och PHP ver 5.0.3(isapi) till 5.0.4(apache2handler) om det är till någon hjälp.

Tack på förhand.

post-22-1129488177_thumb.jpg

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är dock inte så intresserad av vad du skrivit men säg till när Sweden är klart. För om jag känner till detta rätt lär det ta ett tag om inget alls.

Sluta att gå off topic och sluta prata om saker du inte vet.

Tog nyss över projektet och jag kommer att samla ihop ett team och sedan sätta upp diverse deadlines på olika saker som ska vara klara.

Du får se vad jag har för planer, men jag tror att det kommer att bli bra bara jag får ihop ett team som är duktiga och villiga på att slutföra det dem påbörjat.

BOBBO: Denna tråd har inget med modding att göra. Det var du som kom in på det.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta att gå off topic och sluta prata om saker du inte vet.

Tog nyss över projektet och jag kommer att samla ihop ett team och sedan sätta upp diverse deadlines på olika saker som ska vara klara.

Du får se vad jag har för planer, men jag tror att det kommer att bli bra bara jag får ihop ett team som är duktiga och villiga på att slutföra det dem påbörjat.

BOBBO: Denna tråd har inget med modding att göra. Det var du som kom in på det.

Tja, no offence men Darkjak verkar inte vara så framåt inom detta, på flera olika punkter. Men, vi får väl se hur det blir *Håller igen för en kommande skrattattack*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, no offence men Darkjak verkar inte vara så framåt inom detta, på flera olika punkter. Men, vi får väl se hur det blir *Håller igen för en kommande skrattattack*

Du betéer dig oerhört omoget, ställer samma fråga som någon annan gjorde till dig förut. Hur gammal är du?

Svara inte över 13 för då ljuger du.

Tack för att du nyss sabbade en tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du betéer dig oerhört omoget, ställer samma fråga som någon annan gjorde till dig förut. Hur gammal är du?

Svara inte över 13 för då ljuger du.

Tack för att du nyss sabbade en tråd.

Vad syftar du på då?

Kan säga dig att jag har levt i 14 år.

Varsågod, men om inte du skulle vara så sne kanske det hade gått ändå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det är ju det jag säger. Varför ge sig in på något när man vet hur det ska gå? Blev ju likadant till Vice City.

Men kära du, hur vet du hur jag sköter detta?

Jag ger mig inte in i saker om jag inte är berädd att slutföra det. Skulle uppskatta om du slutar ha sånna jävla fördomar för allt och alla mr besserwisser.

Tack för dig, åter till tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men kära du, hur vet du hur jag sköter detta?

Jag ger mig inte in i saker om jag inte är berädd att slutföra det. Skulle uppskatta om du slutar ha sånna jävla fördomar för allt och alla mr besserwisser.

Tack för dig, åter till tråden.

Som jag sa, vi får väl se. Om du inte lyckas kommer jag att garva i en månad, kommer ihåg vad du sa.

Nejdu, jag tackar för mig själv. Tack för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag antar att databaserna ser ganska (helt?) olika ut i windows och linux. Ser dock ingen som helst anledning till att ha windows på en server... Kan också ha något att göra med de nya versionerna, kolla respektive mjukvaras "What's new"-sektion... Du kan också försöka att kopiera databasen igen med ett annat program, som du säkert vet, så ser textfiler olika ut i windows och linux...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor