Blues Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Och du hinner med dina läxor? Läxor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 John Bauer i ett nötskal.. Men det är bara under rasterna vi spelar, vi har två halvtimmesraster och sen en lunchrast på en timma varje dag, så det brukar bli runt en timma sammanlagt. Man måste hinna äta och köpa Powerking också. Va lite ni spelar Vi brukar spela varje rast och på lektionerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Oftast 30-40 timmar. Om jag har inlämmningsuppgifter, läxor, prov eller någonting annat som rör skolan brukar jag spela mindre och om jag har fått ett nytt och intressant spel så kan det bli mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Kan vara väldigt olika, ibland spelar jag ingenting, och ibland blir det som den här helgen, har inte gjort något annat än spelat San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) John Bauer i ett nötskal.. Men det är bara under rasterna vi spelar, vi har två halvtimmesraster och sen en lunchrast på en timma varje dag, så det brukar bli runt en timma sammanlagt. Man måste hinna äta och köpa Powerking också. Aww PK Lutar åt John Bauer så småningom BTW:5 h i veckan kanske Redigerad 16 oktober, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 På loven spelar jag typ hela tiden, dygnet runt (Vote: Mycket mer) fast nu när det är skola och skit så spelar jag bara typ 30-40 timmar/vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Det beror på. Har jag ett nytt roligt spel så blir det väl några extra timmar... Men det är väl vanligtvist 10-20timmar. Den här veckan har jag varit sjuk och inte kunna varit ute, så det har blivit lite mer spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Har ingen tid jag satt upp som ja håller mig efter.. så... null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 20-30 typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 .spelar 10 - 20 timmar. och ja, jag ser att xFire säger att jag spelar ca 30 timmar men det stämmer inte eftersom cs kan vara på i flera timmar fast jag inte spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 10-20 h. Jag går på John Bauer, men vi får inte ens spela på rasterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 20-30 timmar innan jag hade Johanna, nu är det väl typ 1-10.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Inget alls just nu, som mest kanske någon timme i veckan.. Vote:1-10 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Vote: 10-20 Timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) 1-10 timmar Wörd på pKz men jag med min Josefin då förstås Redigerad 18 oktober, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Vote: 1 - 10 h i veckan Mer ifall jag köpt ett nytt spel (köper kanske 1 spel per år!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag spelar runt fem timmar i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 20-30 h MEn när jaga har ett nytt spel snackar vi 10h per dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Oftast 1-10 timmar, men om jag har skaffat ett nytt spel så kan jag sitta och nörda med det länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 20-30 timmar innan jag hade Johanna, nu är det väl typ 1-10.. Vi säger väl så, spela Diablo 1-hela-helgen-utan-avbrott-killen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts