Reve Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Skrik han har en bomb och peka på valfri person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Be om en dricka (om det är gratis) Var tionde eller femte minut:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Repitera långsamt för dig själj; jag kan flyga jag är inte rädd. Eller läs en kalle anka tidning och käka flygplansmat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Kolla på TV om det finns, lyssna på musik/radio, kolla på utsikten (om du har fönsterplats), Läs en bok eller tidning, Snacka med den du sitter brevid, sov, käka... Fast iofs är en resa till Tenneriffe ingenting, det är värre att sitta på ett flygplan till California i 10 h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Det kan ju inte ta mer än 5 timmar till teneriffa Så lyssna på musik eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Fast iofs är en resa till Tenneriffe ingenting, det är värre att sitta på ett flygplan till California i 10 h. ...eller till Sydney i 18 h. Redigerad 16 oktober, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Använd toaletten som SPA, eller missbruka indiska sömnpiller Grattis Världen är så jävla bra! Jag har flygit till Teneriffa en gång, gör så här. Ta med dig pengar och köp hörsnäckor/hörlurar och plugga in de i flygplanets egen playlist som går om 20 gånger. Dom brukar visa filmer på plan så kolla! Eller gör som jag, sitt och kolla på molnen och tänk på din problem och hur du ska lösa dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag ska flyga till Bankok 9 Januari. Det längsta jag flugit var till Turkland som tog 5 timmar. Var helt manisk och satt och räknade ner tiden oavbrutet. 4 timmar 59 minuter och 59 secunder, 4 59 minuter 58 secunder osv. oavbrutet... Jag kommer att få en hjärtatack om jag håller på så på resan i Januari som tar 11 timmar och 20 minuter. Tipps till mig...? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag ska flyga till Bankok 9 Januari. Det längsta jag flugit var till Turkland som tog 5 timmar. Var helt manisk och satt och räknade ner tiden oavbrutet. 4 timmar 59 minuter och 59 secunder, 4 59 minuter 58 secunder osv. oavbrutet... Jag kommer att få en hjärtatack om jag håller på så på resan i Januari som tar 11 timmar och 20 minuter. Tipps till mig...? :'( Sov inget på 2 dagar innan du ska åka, så det blir lagom med körningen till flygplatsen, så sover du som en liten baby när du kommer på planet. Se till att ha med dig flickan så att hon kan väcka dig när ni ska av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Sov inget på 2 dagar innan du ska åka, så det blir lagom med körningen till flygplatsen, så sover du som en liten baby när du kommer på planet. Se till att ha med dig flickan så att hon kan väcka dig när ni ska av. Har slipat på det samt. att ta sömntabletter men jag får inte sova för om det skulle bli luftgropar eller nåt så måste jag vara vaken säger hon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Har slipat på det samt. att ta sömntabletter men jag får inte sova för om det skulle bli luftgropar eller nåt så måste jag vara vaken säger hon... Varför det? Ska du hålla om henne om det blir luftgropar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Har slipat på det samt. att ta sömntabletter men jag får inte sova för om det skulle bli luftgropar eller nåt så måste jag vara vaken säger hon... Är du rädd för att flyga? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Varför det? Ska du hålla om henne om det blir luftgropar? Ja, hon tror det. Snarare tvärt om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Köpenhamn - London - Chicago - Mexico Mexico - Miami - London - Köpenhamn Duuh... någon som har tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag ska flyga till Bankok 9 Januari. Det längsta jag flugit var till Turkland som tog 5 timmar. Var helt manisk och satt och räknade ner tiden oavbrutet. 4 timmar 59 minuter och 59 secunder, 4 59 minuter 58 secunder osv. oavbrutet... Jag kommer att få en hjärtatack om jag håller på så på resan i Januari som tar 11 timmar och 20 minuter. Tipps till mig...? :'( På såna där plan finns det underhållning i form av filmer, musik, tv-program, SNES-spel och givetvis massor av god mat. SNES-spelen är hur kul som helst =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Skrik att planet kommer få bucklor när ni kommer i luftgropar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag lyssnar på musik när jag flyger (mp3 då alltså, inte planets musik) brukar aldrig säga nånting, bara sitter och chillar. det är så avslappnande att flyga, fasst det skulle vara fett najs med PSP, skulle jag haft det skulle nog jag sitta och spela typ hela resan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Sov, lyssna på musik, svulla nötter och drick läsk ur en såndär minburk som man får på planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag lyssnar på musik när jag flyger (mp3 då alltså, inte planets musik) brukar aldrig säga nånting, bara sitter och chillar. det är så avslappnande att flyga, fasst det skulle vara fett najs med PSP, skulle jag haft det skulle nog jag sitta och spela typ hela resan. Då får du nog ha med dig ett par, det kräver fullladdade batterier att spela 4 timmar GTA: LCS är det sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 På såna där plan finns det underhållning i form av filmer, musik, tv-program, SNES-spel och givetvis massor av god mat. SNES-spelen är hur kul som helst =) Har varigt i Thailand typ 5 ggr, 2 av dom 5 ggr var den sortens utrustning sönder. Den situationen kan klassas som helvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts