Jump to content

Skall resa till Teneriffa på tisdag

T-Ryder
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Använd toaletten som SPA, eller missbruka indiska sömnpiller

Grattis Världen är så jävla bra! :rolleyes:

Jag har flygit till Teneriffa en gång, gör så här. Ta med dig pengar och köp hörsnäckor/hörlurar och plugga in de i flygplanets egen playlist som går om 20 gånger. Dom brukar visa filmer på plan så kolla! Eller gör som jag, sitt och kolla på molnen och tänk på din problem och hur du ska lösa dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska flyga till Bankok 9 Januari.

Det längsta jag flugit var till Turkland som tog 5 timmar. Var helt manisk och satt och räknade ner tiden oavbrutet. 4 timmar 59 minuter och 59 secunder, 4 59 minuter 58 secunder osv. oavbrutet...

Jag kommer att få en hjärtatack om jag håller på så på resan i Januari som tar 11 timmar och 20 minuter. Tipps till mig...? :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det längsta jag flugit var till Turkland som tog 5 timmar. Var helt manisk och satt och räknade ner tiden oavbrutet. 4 timmar 59 minuter och 59 secunder, 4 59 minuter 58 secunder osv. oavbrutet...

Jag kommer att få en hjärtatack om jag håller på så på resan i Januari som tar 11 timmar och 20 minuter. Tipps till mig...? :'(

Sov inget på 2 dagar innan du ska åka, så det blir lagom med körningen till flygplatsen, så sover du som en liten baby när du kommer på planet. Se till att ha med dig flickan så att hon kan väcka dig när ni ska av.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sov inget på 2 dagar innan du ska åka, så det blir lagom med körningen till flygplatsen, så sover du som en liten baby när du kommer på planet. Se till att ha med dig flickan så att hon kan väcka dig när ni ska av.

Har slipat på det samt. att ta sömntabletter men jag får inte sova för om det skulle bli luftgropar eller nåt så måste jag vara vaken säger hon...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På såna där plan finns det underhållning i form av filmer, musik, tv-program, SNES-spel och givetvis massor av god mat. SNES-spelen är hur kul som helst =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lyssnar på musik när jag flyger (mp3 då alltså, inte planets musik) brukar aldrig säga nånting, bara sitter och chillar. det är så avslappnande att flyga, fasst det skulle vara fett najs med PSP, skulle jag haft det skulle nog jag sitta och spela typ hela resan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lyssnar på musik när jag flyger (mp3 då alltså, inte planets musik) brukar aldrig säga nånting, bara sitter och chillar. det är så avslappnande att flyga, fasst det skulle vara fett najs med PSP, skulle jag haft det skulle nog jag sitta och spela typ hela resan.

Då får du nog ha med dig ett par, det kräver fullladdade batterier att spela 4 timmar GTA: LCS är det sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På såna där plan finns det underhållning i form av filmer, musik, tv-program, SNES-spel och givetvis massor av god mat. SNES-spelen är hur kul som helst =)

Har varigt i Thailand typ 5 ggr, 2 av dom 5 ggr var den sortens utrustning sönder. Den situationen kan klassas som helvetet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor