T-Ryder Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag skall resa till Teneriffa på Tisdag och jag behöver tips på vad man kan göra under flygturen. Alla tips är välkomna förutom "PSP tips" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag skall resa till Teneriffa på Tisdag och jag behöver tips på vad man kan göra under flygturen. Alla tips är välkomna förutom "PSP tips" DS då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag skall resa till Teneriffa på Tisdag och jag behöver tips på vad man kan göra under flygturen. Alla tips är välkomna förutom "PSP tips" Eftersom resan inte är särskilt lång så behövs ju inte särskilt mycket tips, lyssna på musik vetja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Skrik han har en bomb och peka på valfri person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Läs en bok, lyssna på musik, rulla tummarna, tänk på pr0n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Läs en bok, lyssna på musik, rulla tummarna, tänk på pr0n. Haha, va kul om han får stånd och sitter bredvid mamma eller pappa Redigerad 16 oktober, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Haha, va kul om han får stånd och sitter bredvid mamma eller pappa Jaså, det tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Skrik han har en bomb och peka på valfri person. BWAHAHAHAAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Haha, va kul om han får stånd och sitter bredvid mamma eller pappa Fo sho, bara att be mamma om hjälp ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Fo sho, bara att be mamma om hjälp ... Hmmmm Incest incest familjefest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 BWAHAHAHAAHAHAHAHA Va e det som e kul med det. Vissa på flyget hade nog trott på det och när ni hade landat hade ni fått jävla massa problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Va e det som e kul med det. Vissa på flyget hade nog trott på det och när ni hade landat hade ni fått jävla massa problem. Men det är ju kul iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Va e det som e kul med det. Vissa på flyget hade nog trott på det och när ni hade landat hade ni fått jävla massa problem. Tyckte också det var ganska skojigt men vågade inte göra en replay som innehöll någonting som "HAHAHAHAGAFGDHHZSSAAAAHHAAAA!!!!!". För jag var rädd att jag kunde blivit utmobbad från GTA-sajten för all framtid, men nu när jag såg att det gick bra för Cortez så.. HAHAHAHAHAAAAHHHAHJAHAGAA!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Använd toaletten som SPA, eller missbruka indiska sömnpiller Redigerad 16 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Tänd lite rökelser.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Tänd lite rökelser.. Och klä dig i klänning, raka bort håret och gör konstiga rörelser samtidigt som du hummar "mmmmmmmmmmmmmm" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Hur lång tid tar resan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Sjung högt och falskt, och kolla in denna sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Sov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Lås in dig på toaletten och ring sååå mycket folk liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts