MoriX Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Ojj.. öh.. Hel - Segerfylld hemkomst Pluton Svea - Segermarchen Ultima Thule - Jag älskar mitt sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Mikael Wiehe - Flickan och kråkan The Who - Were not gonna take it Bob Dylan - The Hurricane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Joakim Thåström - Ingen neråtsång... The Cranberries - Zombie Tupac Shakur - Smoke weed all day Redigerad 17 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Svårt att välja, väljer dem som jag ofta har lyssnat på (genom åren) och fortfarande tycker är bra: 1) U2 - New Year's Day 2) Dire Straits - Money for nothing 3) U2 - Vertigo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) För svårt.Anledning till edit: PicoAnledning till edit: PicoAnledning till edit: Pico Redigerad 17 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 För svårt.... Våldsamt nödvändigt. Really. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Våldsamt nödvändigt. Really. Förlåt då :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Ojj.. öh.. Hel - Segerfylld hemkomst Pluton Svea - Segermarchen Ultima Thule - Jag älskar mitt sverige Måste ju säga att segermarschen är en av de värsta låtar Pluton svea har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag kan inte komma på den riktiga top 3 just nu, men jag säger 3 jag gillar! Eminem-Mockingbird Eminem-Invasion Part.3 Trick Trick ft.Eminem-Welcome To Detroit City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Tycker inte direkt jag har några "3 bästa låtar"... har massor av låtar jag gillar lika mycket men skriver väl upp tre av dem: Rage - Straight to Hell Marilyn Manson - Man that you fear Korn - Got the life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag tar bara 3 låtar som är bra men kanske inte dom bästa.. Iron Maiden - Fear Of The Dark (Live Version) Iron Maiden - The Clansman Thin Lizzy - Whiskey In The Jar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Hm... The Clash - White man in Hammersmith Palais fy faan...vad ska jag välja... The Cardigans - My favorite game och så... Bloc Party - Banquet (tror jag) andra som hade chans var: Marvin Gaye - Let's get it on The Clash - The guns of Brixton Turbonegro - Prince of the rodeo kanske kommer en del edits här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Linkin Park - In The End Linkin Park - Crawling Linkin Park - "Insert Sångtitel Here" Linkin Park, yay. Gillar 2pac-California Love Tony Yayo feat 50 cent-So Seductive MMM sista G-Unit- Poppin them thangs. De här 3 är de bästa för nuu. Har hört massor med låtar och jag tycker inte att man ska kunna ranka låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Hmm. 1. 7 Års Olycka - Ur En Hemlös Synvinkel 2. T-Roc - Mad World 3. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Bästa låtarna - 1. System of a down - BYOB 2.System of a down - Chop Suey 3.Guns N' Roses - Welcome to the jungle kom inte på nå annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 System of a Down - Cigaro System of a Down - Radio/Video System of a Down - B.Y.O.B Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Svårt... Nirvana - In Bloom Slipknot - Wait and bleed Nirvana - Smells like teen spirit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Måste ju säga att segermarschen är en av de värsta låtar Pluton svea har gjort. Å du menar hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Å du menar hur? Dålig musikaliskt sätt,texten är inge vidare heller. Lite för radikal för mig. Men nu till 3 bästa låtarna. Men det går inte har flera hundra favorit låtar. Så nu skiter jag i att det var 3 låtar utan skriver 3 band istället,fast det tredje bandet brukar vara nytt favorit band varje vecka 1.Social distortion 2.Dropkick murphys 3.The bloodhound gang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Just nu är det: Michael Jackson - Who Is It Mc Eiht - Streiht up menace Kool & The Gang - Summer Madness Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts