Bobbo Viking Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Dehär kan bli lite svårt och samtidigt roligt, därför skapade jag tråden. Du eller ni ska välja ut de trå låtarna som enligt dig är bäst/vackrast/skönast whatever. Här kommer mina: Magnus Uggla - Varit kär 10cc - I'm not in love Q Lazzarus - Goodbye horses Er tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Guns N' Roses - Estranged Guns N' Roses - Coma Alice Cooper - Poison Jag skulle helst inte vilja säga att de här är de bästa jag hört, det finns så många fler (än tre) bra låtar i den här världen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Linkin Park - In The End Linkin Park - Crawling Linkin Park - "Insert Sångtitel Here" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 The Who - Substitute The Who - The Real Me Bob Dylan - Visions Of Johanna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Metropolis - Wild And Blue. Michael Jackson - Dangerous. Metallica - Fixxxer. Med stort M. (Fattar ni? Haha.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Lynyrd Skynyrd - Tuesday's Gone Creedence Clearwater Revival - Bad Moon Rising Metallica - Nothing else matters Grymt svårt att plocka ut tre låtar dock, finns säkerligen andra låtar som jag tycker om bättre.. Redigerad 16 oktober, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Går inte i välja 3 bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Svårt att välja men Eagles - Hotel Califonia skulle iaf vara med, och sen skiftar det från dag till dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) 2Pac - Dear Mama Bone Thugs-N-Harmony - Tha Crossroads Dr. Dre & Snoop Dogg - Nuthin But A G-Thang Tröttnar aldrig på dessa tre låtar. Redigerad 16 oktober, 2005 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Stupid fuck, nu fick du mig att ranka =/ ...istället för att göra en topp tre av dom bästa någonsin så tipsar jag istället om tre favoriter som alltid håller... Elvis Costello - Watching The Detectives. The Monkees - Daydream Believer. Love - Andmoreagain. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jäklöigtr svårt men ska försöka SOAD - Chop Suey Nirvana - In Bloom Slipknot - Before i Forgett finns så många mer..men dessa är jävligt bra enligt mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) The Clash - London calling Nirvana - Lithium Foo Fighters - All my life Guns´n roses - Sweet Child O´Mine Dom bästa fyra låtarna Redigerad 16 oktober, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 "You Are The Pan" av John Williams "Riddle of Steel/Riders of Doom" av Basil Poledouris "The Legend of Zelda" av Koji Kondo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Orka. Tar 3 bästa denna veckan. Eftersom jag hittar bättre låtar lika ofta som jag byter snus. Warrior King - Empress So Divine Freddie McGregor - Big Ship Roots - Rockers (Raggae tema. Älska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 GAH! Kan aldrig säga dom tre absolut bästa så vi tar helt enkelt 3 skitbra låtar. Alice Cooper - Poison Alice Cooper - House of fire Alice Cooper - Schools out Det finns självklart massor med andra bra låtar (även utan Alice ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Topp 3: låtar-som-är-så-dåliga-att-dom-är-bra 1. Deep Purple - Black Night 2. Björn Rosenström - Raggarkungens son 3. ??? - Uppblåsbara Barbara Topp 3 Hip-Hop 1. Timbuktu - Det löser sej 2. Timbuktu - Alla vill till himmelen... 3. 2Pac - Straigt auota comfusion (Stavning? Btw, det är väl 2pac som gjort den?) Topp 3 Hårdrock (alla hårdrockslåtar är bäst så jag väljer bara ut 3 BRA) 1. Alice Cooper - Schools out 2. AC/DC - Hard as a rock 3. Alice Cooper - Why trust you (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Topp 3: låtar-som-är-så-dåliga-att-dom-är-bra 1. Deep Purple - Black Night 2. Björn Rosenström - Raggarkungens son 3. ??? - Uppblåsbara Barbara Topp 3 Hip-Hop 1. Timbuktu - Det löser sej 2. Timbuktu - Alla vill till himmelen... 3. 2Pac - Straigt auota comfusion (Stavning? Btw, det är väl 2pac som gjort den?) Topp 3 Hårdrock (alla hårdrockslåtar är bäst så jag väljer bara ut 3 BRA) 1. Alice Cooper - Schools out 2. AC/DC - Hard as a rock 3. Alice Cooper - Why trust you (?) Robert Broberg gjorde Barbara. Top 3. AC/DC - Back in black ManowaR - Warriors of the world united Kiss - Rock and roll all nite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Topp 3: låtar-som-är-så-dåliga-att-dom-är-bra 1. Deep Purple - Black Night 2. Björn Rosenström - Raggarkungens son 3. ??? - Uppblåsbara Barbara Topp 3 Hip-Hop 1. Timbuktu - Det löser sej 2. Timbuktu - Alla vill till himmelen... 3. 2Pac - Straigt auota comfusion (Stavning? Btw, det är väl 2pac som gjort den?) Topp 3 Hårdrock (alla hårdrockslåtar är bäst så jag väljer bara ut 3 BRA) 1. Alice Cooper - Schools out 2. AC/DC - Hard as a rock 3. Alice Cooper - Why trust you (?) Heter den verkligen Raggarkungens son? Har för mig att den heter någonting annat.. Men den klart skönaste Rosenström-låten om man nu ska gå in på det är "Prästens bekännelse" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Idag är det Bod Dylan - Hurricane Da shootaz - Grand theft auto Metallica - Enter the sandman får se vilka det blir imorgon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jo, det är svårt att sluta när man väl kommer igång.. Tre andra mycket go'a låtar: Magnus Uggla - Två små primadonnor (Svängig låt om Magnus teaterdrömmar) Tom Petty - American girl Billy Idol - Eyes without a face Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts