Crille_ Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag har också 100% på territory control och jag har inte tagit något område vid båtskolan. Och jag har det på PC, Ni som har behövt ta över vid båtskolan vilken konsol spelar ni SA på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Ni som har behövt ta över vid båtskolan vilken konsol spelar ni SA på? Jag behövde ta över området vid Bayside Marina, jag spelar på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Camikaze Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Jag spelar på PS2 och behövde också ta över det. Redigerad 17 oktober, 2005 av Camikaze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Spelar också på PC men min kompis som hade det på PS2 sa att han hade sett Vagos där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Okej det kanske bara är på PS2 det finns gäng där. Redigerad 17 oktober, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Okej det kanske bara är på PS2 det finns gäng där. Ja tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts