Misterwhoopee Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Kan man inte minska ner fetstilen lite på Supermembers...jag tycker det ser så fult ut när dom flesta är vanliga medlemmar i "Userslist" och så kommer en Supermember med fetstil...Går det inte att få en tunnare fetstil??? Är det bara jag som tycker såhär??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Jag tycker inte det är så farligt men går det att minska på fetstilen utan att behöva ändra textstorlek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 (redigerad) ...hehe avundssjuka?...jag tycker det ser snyggt ut med mitt namn där nere...j*vligt fett å bra!.. Redigerad 19 januari, 2003 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 ...hehe avundssjuka?...jag tycker det ser snyggt ut med mitt namn där nere...j*vligt fett å bra!.. jag tänkte väl att det inte skulle gå att undvika en sådan kommentar... :"> Men nej...Jag tycker faktiskt inte det är snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 jag tänkte väl att det inte skulle gå att undvika en sådan kommentar... :"> Men nej...Jag tycker faktiskt inte det är snyggt! Nä...det är kanske bara vi Super Members som tycker det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Nä...det är kanske bara vi Super Members som tycker det!!! Om jag av någon anledning skulle bli Super Member, skulle jag kräva att få bort fetstilen på åtminstone mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Om jag av någon anledning skulle bli Super Member, skulle jag kräva att få bort fetstilen på åtminstone mig.... Hehe....du ska alltid va en sån rebbel....jaja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 hehe, den fetstilen rockar fan fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Kan man inte minska ner fetstilen lite på Supermembers...jag tycker det ser så fult ut när dom flesta är vanliga medlemmar i "Userslist" och så kommer en Supermember med fetstil...Går det inte att få en tunnare fetstil??? Är det bara jag som tycker såhär??? det ärj meningen med supermember, att man ska synas!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 det ärj meningen med supermember, att man ska synas!!!! lol. W0rd! Åhh... Måste man bli sjuk på en sådan här dag. Jag é hängig, men tvingade mig själv att gå in här, stor dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Jag visste det...Nerröstad av er kapitalister som har råd att drälla pengar överallt...vänta bara...TILL NÄSTA REVELUTION!!!! NI SKA FÅ IGEN!!! Närå...Om jag hade SMS på min mobil skulle jag lugnt skicka ett...(Min mobil är antik...) Och pappa (väldigt ekonomisk) blir inte glad om jag slänger pengar på "onödiga saker" Så det får vara... PS: Och jag tycker fortfarande inte det ska vara fetstil på Supermembers DS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 jasså så gtasajten är onödig jag har inte råd att drälla pengar överallt... men dom räcker för at skicka till gtasajten, ellr inte nu då. Jag har bara 7:- kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 jag tycker inte alls GTA-Sajten är onödig, Annars skulle jag inte sitta här hela tiden!!! ...Men min pappa gör nog det.... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 (redigerad) din pappa är inte från Tellus inte min heller förresten [edit]super members borde vara i röd text[/edit] Redigerad 20 januari, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Jag visste det...Nerröstad av er kapitalister som har råd att drälla pengar överallt...vänta bara...TILL NÄSTA REVELUTION!!!! NI SKA FÅ IGEN!!! Keep on fighting for victory!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 din pappa är inte från Tellus inte min heller förresten [edit]super members borde vara i röd text[/edit] Jag tycket det borde va i guld...och bli ännu fetare!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Guld, hmmm... kanske det Nåja, får exprimenter lite nån dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Ah, detta blir bara värre och värre, Jag är allvarligt oroad... Fast om fetstilen försvinner skulle det se ganska snyggt ut med guld... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Ah, detta blir bara värre och värre, Jag är allvarligt oroad... Fast om fetstilen försvinner skulle det se ganska snyggt ut med guld... nee... fetstil och guld... eller silver för super members (syns kanske lite dåligt) och guld för administrators Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Nä...det är kanske bara vi Super Members som tycker det!!! En supermember med nummer 314 = ingen bra kombination...hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts