WhiteEvil Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Som sagt, jag undrar hur man får fart på hydran! När jag trycker på framåt så åker hydran bara uppåt.. På 2:ans tangent fäller jag in hjulen! Tack för svar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 MEN SÖK! kolla OPTIONS.. jevla nabbs :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Håll inne 8 på numpaden tills bilden hoppar lite så byter den läge. Konstigt att alla har problem då det är så utförliga instruktioner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 WhiteEvil: Finns en hel del information om detta om du bara söker. Men du har fått ditt svar så jag låser denna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts