.:Gurkan:. Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Jag har haft ett konto på Sonys Planetside med några år sedan så avbeställde jag det. och nu vill jag göra ett nytt konto, med det vissar sig att man behöver en till kod för att göra ett nytt konto varför har sony gjort så och varför kan man man inte bara göra ett konto utan en kod, man betalar ändå med kreditkort. Är det någon som förstår... EDIT: Ingen? :'( :'( EDIT2:Visa lite sympati...eller vad det kallas Redigerad 16 oktober, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 LÅs denna tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Nej lås inte! Jag har en liten fråga om PlanetSide. Måste man ha ett kreditkort för att kunna spela? Eller kan man göra som med Wow, köra med bara GameCard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Både och Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts