-NightHawk- Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Jag håller på att göra en Saab 9000 CD, det är min första modell jag gör till något spel så den kanske är ful Jag kommer att fråga jätteofta så jag hoppas att alla kan hjälpa mig genom att svara på mina frågor Och så ville jag tacka Glockalnet för att han fick mig att börja göra den Edit: Säg till om något är fel Redigerad 15 oktober, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 wireframe?... ser ganska bra ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Snygg . Men hur med din Ford Mondeo då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) wireframe?... ser ganska bra ut... Tack ... wireframe??? Vad är det? (Lever jag i stenåldern? ) Snygg . Men hur med din Ford Mondeo då? Blueprintsen var snea... Edit: En liten liten update, har jobbat lite med taket... Redigerad 16 oktober, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Okej. Det var ju synd. Men Saaben blir ju bra istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Tack ... wireframe??? Vad är det? (Lever jag i stenåldern? ) när modellen har sånna "trådar" på sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Då kommer min första fråga... Ska jag börja göra dörren utgående från karossen eller ska jag trycka på något speciellt innan jag börjar på dörren? Redigerad 16 oktober, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Frågan börjar bli lite tjatig nu, men ja ställer den ändå: Vill du ha med den i GTA:Sweden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Frågan börjar bli lite tjatig nu, men ja ställer den ändå: Vill du ha med den i GTA:Sweden? Kanske... vi får se när den blir klar... BTW: Kan du svara på min fråga?? DVS: Ska jag börja göra dörren utgående från karossen eller ska jag trycka på något speciellt innan jag börjar på dörren? Redigerad 16 oktober, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Tror du ska göra en ny surface när du börjar på dörren och döp den till det namnet som dörren har på den riktiga bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Tror du ska göra en ny surface när du börjar på dörren och döp den till det namnet som dörren har på den riktiga bilen Är du helt säker? Kan man inte klippa ut sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Det finns oändligt med sätt att göra saker på gör vad du tycker känns bäst och testa dig fram så blir allting bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Det finns oändligt med sätt att göra saker på gör vad du tycker känns bäst och testa dig fram så blir allting bra. Men kan man klippa ut sen om man utgår från samma surface? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Självklart kan du göra det. Men lär dig hur alla verktyg fungerar före du börja rmed en bil så prova vilket verktyg som funkar bäst och lär dig av dina misstag. Redigerad 16 oktober, 2005 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Vill inte göra dig ledsen men... http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=183#6188 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Vill inte göra dig ledsen men... http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=183#6188 Den va ful... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Den va ful... Inte alls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Inte alls... Ush... för foto texturer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Ush... för foto texturer... Fototexturer e ju snyggt. Ser mycket verkligare ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts