cooliboy Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 HEJ JAG SKULLA VILLA HA FUSK SÅ JAG KOMMER TILL DOM ANDRA Ö:ARNA SNÄLL HJÄLP MIG?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Jag tror inte det finns nåt fusk till det, men det finns ju modar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cooliboy Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 VAD ÄR MODAR FÖR NÅTT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 VAD ÄR MODAR FÖR NÅTT Modar = modifikationer, ändringar i spel som folk har gjort. Jag har även hört att man ska kunna hoppa över den trasiga bron med chittychittybb fusket. Caps off i fortsättningen, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Sluta fuska och börja modda...om du nu vill komma till dom andra öarna utan att ha klarat uppdragen ta och ladda hem moden som gör att man inte dör om man hamnar i vattnet(Vet inte om den finns på gtasajten eller ej)sen kör du med full kraft över bron ner i vattnet...och vips när bilen flyger upp igen är du på andra ön!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Bara ladda ner sava game filen som finns på FTP.GTAsajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Eller använda Admin Console!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cooliboy Skrivet 20 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 hu kommer man till FTP.GTAsajten.com eller och hur ska man göra sen då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mawe Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Mitt tips är att du laddar hem Rockstar Heights som finns här på gtasajten under moddar.. Då kan du komma till de andra öarna genom att köra på nya vägar över vattnet... men jag rekomenderar ändå att inte fuska.. de gjorde inte jag.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 errhm, mitt tips är att inte fuska för det förstör spelet (det blir tråkigt alltså) utan jobba dig dit på riktigt.. det blir mycket mer skoj då /Tott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
------ Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 HEJ JAG SKULLA VILLA HA FUSK SÅ JAG KOMMER TILL DOM ANDRA Ö:ARNA SNÄLL HJÄLP MIG?? Du tar en tanks snur kanonen 180grader. så trykker du Chitticittybb.. så kan du begyne å skyte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
McSlade Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Spela igenom spelet. Det är roligare. Modda bilarna istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts