Sniper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Är Age Of Empires III ett bra och köpvärt spel?? Hur bra är det på skala 1-100 Finns det Plus respektive minus, isåfall vad? :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Varför frågar du inte i Age of Empires III tråden som redan finns ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Varför frågar du inte i Age of Empires III tråden som redan finns ? Därför att jag ville BARA ha svar på frågan jag ställde.. :"> Vad tyckde du om spelet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Därför att jag ville BARA ha svar på frågan jag ställde.. :"> Vad tyckde du om spelet? Varför frågar du inte i Age of Empires III tråden som redan finns ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Därför att jag ville BARA ha svar på frågan jag ställde.. :"> Vad tyckde du om spelet? Jag har inte spelat det så jag har lite svårt att uttala mig om den frågan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts