Hew Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Lade min röst på Sam, han är en härlig liten pojke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Vote: Aragorn (och Boromir) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) I böckerna Sam... I filmerna är boromir och pippin grym som fan Vote: sam Redigerad 16 oktober, 2005 av dangerboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Pippin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Min röst faller på Aragorn. Inte för att jag gillar hur han beter sig i filmen, utan för att jag gillar ranger- typen... Jag har en rangerdewd i alla RPG- spel Edit: Intressant att ingen har röstat på Frodo... Redigerad 16 oktober, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Min röst faller på Aragorn. Inte för att jag gillar hur han beter sig i filmen, utan för att jag gillar ranger- typen... Jag har en rangerdewd i alla RPG- spel Edit: Intressant att ingen har röstat på Frodo... Även om han är stark nog att stå emot ringens krafter så pass väl som han gör så beter han sig ändå lite svinigt mot Sam ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Merry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Legolas. Alver är så förbannat coola, sen är han skickligast i stan på pilbågsskytte också. Släng dig i väggen Robin Hood. Annars är det Gandalf och Gimli som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Vote: Null They all suck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Null vote, inte sett filmen :"> får nog snart ta och göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Boromir är min favorit, jag orkar inte skriva varför, men jag håller med Crusader... (Fast jag grät inte när han dog ) På andraplats kommer Gimli för att han helt enkelt är j*vligt ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Aragorn lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Aragorn...även jag kan vara seriös ibland! Se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Vote: Aragorn är tuffast Men Merry och Pippin är också skojiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Vote: Aragorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Gimli eftersom att han är så söt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag tycker sam, för att han var igentligen den starkaste, speciellt på slutet, han hade mest vilja, och han var ju bara för skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Lätt Legolas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Gimli håller humorn uppe.. VOTE: Gimli das dvärg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Min favorit är klar Boromir. Tror det är för att han är den svagaste och känslosammaste av dem och för att han är en väldigt sorglig karaktär. Endel värkar se honom som skurk men det gör definitivt inte jag. Han var helt enkelt inte lika stak som de andra. Han vilja att hjälpa och rädda sitt folk tog kontroll av hans kännslor. Få tillfällen jag gråtit så som när han dog. :'( Håller med dig till 100% Boromir äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts