Crusader Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Min favorit är klar Boromir. Tror det är för att han är den svagaste och känslosammaste av dem och för att han är en väldigt sorglig karaktär. Endel värkar se honom som skurk men det gör definitivt inte jag. Han var helt enkelt inte lika stak som de andra. Han vilja att hjälpa och rädda sitt folk tog kontroll av hans kännslor. Få tillfällen jag gråtit så som när han dog. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Gandalf, förfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Gandalf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Gillar inte "Sagan om ringen" trilogin så värst. Merry och Pippin kan vara roliga, Gandalf är ball, men voten faller på Gimli, dvärgar är alltid ballast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Gillar inte "Sagan om ringen" trilogin så värst. Merry och Pippin kan vara roliga, Gandalf är ball, men voten faller på Gimli, dvärgar är alltid ballast. Inte för att jag har sett hans ballar men OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Gimli, lätt. Han är grymmast i alla böckerna...men oops! Ni snackar visst bara om filmerna..jaja, han är grymmast där med. Särskilt i The Two Towers när han står mellan två stegar uppe på Helms Klyfta och slår ner alla Uruk-Hais (stavningen?) och räknar: 18, 19, 20, 21. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pimpy Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jupp, helt klart Gimli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Gimli ffs !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Gimli, lätt. Han är grymmast i alla böckerna...men oops! Ni snackar visst bara om filmerna..jaja, han är grymmast där med. Särskilt i The Two Towers när han står mellan två stegar uppe på Helms Klyfta och slår ner alla Uruk-Hais (stavningen?) och räknar: 18, 19, 20, 21. Nej, det gäller båda. Men jag har bara sett filmerna. Om man inte räknar "Kalle Anga och Sagan om Byttan" (Som är den bästa Kalle/Musse/Långben Fantasy historian NÅGONSIN) så har jag inte läst den så jag kan inte utala mig om dem. Men visst, Gimli är cool. Älskar vänskapen som han och Legolas får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Inte för att jag har sett hans ballar men OK. Inte för att jag nånsin skrev ballar, men visst ok, humor för dom lite mindre på kvällskvisten innan dom går och lägger sig. Redigerad 15 oktober, 2005 av Liquid_Ice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Gandalf såklart. Han äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Boromir. Och vad är det för snack om att han är svag. I boken får han 20 pilar i sig innan han ger sig. I filmen är han lite halv-ond hela tiden medan i boken är det bara i slutet när han försöker ta ringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Alla.. så null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Aragorn =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vette fan, votar på Gandalf av någon konstig anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Merry.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Bah @ LOTR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vet ej, har försökt se första filmen 2 ggr, somnat bägge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vet ej, har försökt se första filmen 2 ggr, somnat bägge Samma här.. Zzz.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Gimli lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts