splitx Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag har sökt, men hittar inte vad jag söker.... om ngn vet ngn besvarad tråd så kan ni ju posta den:) Det jag vill göra är att lägga audio tracks på Datorn., hur gör jag detta... tacksam för utförligt svar eftersom jag är relativt ny inom Games Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Du lägger låtarna i C:\Documents and Settings\*namn*\Mina dokument\GTA San Andreas User Files\User Tracks. Sen går du in i User Tracks som ligger i Audio Settings (eller vad det heter) i Options och trycker på "Scan User Tracks". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag har sökt, men hittar inte vad jag söker.... Då har du inte sökt ordenkligt. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29075 Låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts