Geten123 Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tjena. Jo det är såhär att några skivor som jag har är det repor på. Min fråga är då hur får man bort dom och funkar det där tandkrämstricket? Nån som kan förklara för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Om du bor nära en affär i Göteborg som heter kapten-krok så slipar dom skivor för 20-40 spänn st Redigerad 15 oktober, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Finns medel att köpa som tar bort repor på gals cdskivor mobilrutor mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ok. Nån som kan förklara tandkrämsmetoden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ok. Nån som kan förklara tandkrämsmetoden? Fråga på clasolson. Tror de har. Hurvida det är effektfullt vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Fråga på clasolson. Tror de har. Hurvida det är effektfullt vet jag inte. "Ok. Nån som kan FÖRKLARA tandkrämsmetoden?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag brukar bara ta en klick tandkräm på skivan och "smeta" in den i skivan och skölja av. Vet inte om jag gör rätt, men skivan fungerar oftast bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag brukar bara ta en klick tandkräm på skivan och "smeta" in den i skivan och skölja av. Vet inte om jag gör rätt, men skivan fungerar oftast bättre. Ok. Tack ska testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Tjena. Jo det är såhär att några skivor som jag har är det repor på. Min fråga är då hur får man bort dom och funkar det där tandkrämstricket? Nån som kan förklara för mig. Min kompis har samma problem med sitt Fifa 06 och han slipade det. Men det hjälpte inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Tror det finns skivslipare man kan köpa för några hundra. Kolla clas ohlsson eller hobbex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Tandkrämsmetoden funkade överraskande bra! Tack för tipset Visa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Använd det inte för mycket bara. Det är inte bra i längden. Skivslipare att köpa är oftast kassa. Ska man köpa en så ska det vara en ordentlig. Det är därför det oftast är bättre att gå till en affär med en ordentlig skivslip, som Kapten Krook i Göteborg, som T-Ryder sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Måste det vara en tandkräm med slipstenar i? Skickade in mitt GTA: San Andreas till skivreperatörerna, de fixade det galant! Kommer dock inte ihåg hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Måste det vara en tandkräm med slipstenar i? Skickade in mitt GTA: San Andreas till skivreperatörerna, de fixade det galant! Kommer dock inte ihåg hemsidan. Vet inte, jag kör iaf med tandkräm med slipstenar i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Vet inte, jag kör iaf med tandkräm med slipstenar i.. Kom på nu att jag testade det tricket på en gammal Village People-LP som inte gav ifrån sig et ljud. När jag smörjt in den med tandkräm ett antal gånger såg jag att jag glömt sätta på högtalarna.. Missar man gör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Kom på nu att jag testade det tricket på en gammal Village People-LP som inte gav ifrån sig et ljud. När jag smörjt in den med tandkräm ett antal gånger såg jag att jag glömt sätta på högtalarna.. Missar man gör.. Bwahah! Village People förtjänar lite tandkräm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts