Adriian Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Har tänkt att köpa en konverterare eller vad det nu kallas så att man kan koppla in en Playstation 2 kontroll till datorn. Vet någon någon sida där man kan köpa en sådan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) BAAAH Hew var snabbare! http://www.psxcare.com/product.php?xProd=9...dfd0c9418b93295 Redigerad 15 oktober, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tackar! *beställer* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vilka spel kan man spela med en sån adapter och ps2 kontrollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Alla som stöder gamepad. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vilka spel kan man spela med en sån adapter och ps2 kontrollen? Det är en som en vanlig joystick, så alla spel som man kan ändra kontroller på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag hoppas man kan koppla in den till PS3:s USB med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag hoppas man kan koppla in den till PS3:s USB med. Har du testat en PS3 kontroll? Har du hört att de ska vara bekväma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Har du testat en PS3 kontroll? Har du hört att de ska vara bekväma Den är säkert perfekt utformad för handen, men DualShock 2 är så härlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Den är säkert perfekt utformad för handen, men DualShock 2 är så härlig Dual shock 2 är det väll på lite nyare PS2 dosor? har för mig att det står så på mitt, köppte för ca 3 månader sen kan ju ha fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Dual shock 2 är det väll på lite nyare PS2 dosor? har för mig att det står så på mitt, köppte för ca 3 månader sen kan ju ha fel Daul Shock 2 har alla PS2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Daul Shock 2 har alla PS2! DÅ hade jag iaf lite rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 170kr billigare på Webhallen! Undrar vad skilnaden är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 <<HÄR>> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Fick den med posten idag, funkar utmärkt. Jag och min brorsa spelade Tony Hawks Underground 2 i splitscreen! Jag har hört någonstans man inte kan spela två spelare på samma dator p.g.a att Direct x inte stöder det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Funderar allvarligt på att köpa en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts