Kane Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vet någon var boater mössan finns? Jag tror i alla fall att det är en mössa. Jag ändrade på den i TXD editorn och vill nu veta var man hittar den. Den hette boater.txd i player.img. Vet någon var den finns att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tror att den finns på Didier Sachs, är dock inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Hur ser den ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tror den e brun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tror den e brun. Ingen bild på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Boater Mössan är väll blå? Finns på Didier Sachs har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Var iväg till Didier Sachs och checkade läget och helt riktigt så är det dom som har den. Den finns i Grå och Svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Boater heter väll ens sorts hatt dem säljer på Didier Sachs? finns i olika färger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts