Jump to content

Har du problem med dina pengar?


Sikorka
 Share

Har du problem med pengar?  

100 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har hört att Benvit ska ha det rätt kärvt, vi kanske ska starta en fond eller liknande för honom?

Nej har inga problem med ekonomin själv. Jag bor hemma och studiebidraget på 950kr/månaden brukar räcka för det mesta. Har inte tagit ut på ett bra tag så det lär väl ligga några laxar och väntar på mig iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är pank för tillfället bara, just nu är det mycket jag vill köpa :huh:

Jag brukar annars hålla hårt i slantarna och spara till något jag verkligen vill ha <_<

Men på kontot ligger också nån tusenlapp, fast dom ska nog inte tas ut än iaf...

Jag borde försöka få tag i ett jobb så man kan öka inkomsten :blink:

Edit: Kom på att jag fyller år om drygt en månad, så man får antagligen lite pengar då... sen är det ju jul om nån månad ^_^

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det blir väl billigare om du ställer den på din farsa eller liknande?. Det gjorde jag vid mitt första bilköp och det blev billigare.

Jo det blir det ju, beror ju på att unga krockar mycket mer. Sen är det t.ex. dyrare om man bor i Sthlm. Det är massa faktorer som spelar in. Men det ska ju gå att skriva försäkringen på hans farsa men då måste väl han skriva själva skattebeviset på hans farsa då också eller kan man ha olika ägare och försäkringstagare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...