SlewME Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Tycker inte om alternativen men nej jag anser inte att jag har dåligt med pengar. Pappa betalar hyra m.m. och jag jobbar då och då samt sparar. Tycker att allt flytar på rätt bra. Redigerad 15 oktober, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Nej, inga problem med pengar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Nej men idag skulle jag kolla hur mycket pengar jag hade då hade jag bara 700kr, Hade räknat med minst tusen kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Om man kan är det väl bra att skaffa ett jobb och tjäna pengar? Eller är folk kanske för lata? ------------ Själv har jag drygt 6000:- på kontot. Pengar från sommarjobbet, besparningar och månadspeng (får inte hela studiebidraget). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag har hört att Benvit ska ha det rätt kärvt, vi kanske ska starta en fond eller liknande för honom? Nej har inga problem med ekonomin själv. Jag bor hemma och studiebidraget på 950kr/månaden brukar räcka för det mesta. Har inte tagit ut på ett bra tag så det lär väl ligga några laxar och väntar på mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag har hört att Benvit ska ha det rätt kärvt, vi kanske ska starta en fond eller liknande för honom? Vilket postgiro? Själv har jag det rätt så stabilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vilket postgiro? Har fixat upp en fond nu, postgiro 95 77 23-0. Skänk redan idag! Benvit behöver mat på bordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Har fixat upp en fond nu, postgiro 95 77 23-0. Skänk redan idag! Benvit behöver mat på bordet! Åh, The Dude din lilla cutiepaj =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Stora problem.. Men mitt eget fel.. Men man är ju bara ung 1gg i livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 80% - Nej, sparar, såfort jag hittar ett mynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ja. är pank.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Nepp... Sparar till moppe nu. Har 2000 (380 i månadspeng) och det är 3 månader kvar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Pank Men jag ska sälja ett av mina många arv, så får jag emellan 30 000 och 60 000 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Jag är pank för tillfället bara, just nu är det mycket jag vill köpa Jag brukar annars hålla hårt i slantarna och spara till något jag verkligen vill ha Men på kontot ligger också nån tusenlapp, fast dom ska nog inte tas ut än iaf... Jag borde försöka få tag i ett jobb så man kan öka inkomsten Edit: Kom på att jag fyller år om drygt en månad, så man får antagligen lite pengar då... sen är det ju jul om nån månad Redigerad 15 oktober, 2005 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Man har alltid för lite väl? Men jag köper det jag vill ha och sparar några tusen/månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ja. Jag har en dålig vana att köpa skivor för alla mina pengar så fort jag får dom. ...but otherwise I'm loaded... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Har väl så jag klarar mig Ska inkräva utlånade pengar snart ^^ Då, blir.. ja.. det kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Nej för fan, jag har massor med pengar. Jag vet inte exakt var dom är, men fy fan vad mycket det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Men det blir väl billigare om du ställer den på din farsa eller liknande?. Det gjorde jag vid mitt första bilköp och det blev billigare. Jo det blir det ju, beror ju på att unga krockar mycket mer. Sen är det t.ex. dyrare om man bor i Sthlm. Det är massa faktorer som spelar in. Men det ska ju gå att skriva försäkringen på hans farsa men då måste väl han skriva själva skattebeviset på hans farsa då också eller kan man ha olika ägare och försäkringstagare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Har inte så mycket i plånboken men i något bankvalv i nasa så har jag vell en rejäl summa (för att vara 13 år iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts