Sikorka Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ja, Rösta! -- Själv så har man blivit rånad.. Krattade löv 3 timmar hos farmor och farfar, Fick 400 kr för det, Dom är väldigt snälla om ni förstår.. men iaf, Jag fick 4 st hundralappar för det. Jag la dom i sparbössan, För att jag spar, och nu, när jag skulle räkna dom, ligger det bara 3 st hundralappar där (+ resten av mina pengar). Så nån har alltså tagit mina pengar.. Det finns inget man kan göra.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Nä. Har runt 7500 nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Nej.. har inge problem me pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ja, Rösta! -- Själv så har man blivit rånad.. Krattade löv 3 timmar hos farmor och farfar, Fick 400 kr för det, Dom är väldigt snälla om ni förstår.. men iaf, Jag fick 4 st hundralappar för det. Jag la dom i sparbössan, För att jag spar, och nu, när jag skulle räkna dom, ligger det bara 3 st hundralappar där (+ resten av mina pengar). Så nån har alltså tagit mina pengar.. Det finns inget man kan göra.. :'( Och din sparbössa ligger.. i en buske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Ja, Rösta! -- Själv så har man blivit rånad.. Krattade löv 3 timmar hos farmor och farfar, Fick 400 kr för det, Dom är väldigt snälla om ni förstår.. men iaf, Jag fick 4 st hundralappar för det. Jag la dom i sparbössan, För att jag spar, och nu, när jag skulle räkna dom, ligger det bara 3 st hundralappar där (+ resten av mina pengar). Så nån har alltså tagit mina pengar.. Det finns inget man kan göra.. :'( Din farmor kunde gett dom på käften med käppen.. Nej, dåligt skämt. Måste kännas jävligt när man jobbat så länge och sen blir man rånad. =| Redigerad 15 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Och din sparbössa ligger.. i en buske? Nej, Den sitter faktiskt ovanför datorn, med ett lås på. Men jag har haft nykeln i ett tag nu och då, Får alla tillgång till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 .vote: Ja, Är pank.. har inte haft någon inkomst på många år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Sparar de till något speciellt tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Nej, Den sitter faktiskt ovanför datorn, med ett lås på. Men jag har haft nykeln i ett tag nu och då, Får alla tillgång till det. ..alltså din familj, eller vilka? Ahaaa, du kanske bor på gatan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Nepp, hade problem förr, gick o köppte godis stup i kvarten men nu har jag lärt mig att prioritera pengarna, soppa för sig och godis försig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vote: Ja, Är pank Känns som att man aldrig har tillräckligt med pengar, beror väl mest på bilen, kan bli rätt dyr att äga med allt man vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) .xPisc: Alla som har varit i huset, Min familj, Mina kompisar, Ev Gäster.. Redigerad 15 oktober, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Nja, jag har väl alltid haft tur med ekonomin. Pappa betalar Han har haft tur, han kom från en rik familj! Men numera så lever jag på min lön jag har jobbat ihop från tiden på Ambulansen. Sen är jag ju sambo, så vi har faktiskt gemensan ekonomi till bostad och allt därtill. Pluggar för tillfället två år framöver ungefär så det blir lite till att snåla nu. Men det ska nog gå bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Är helt pank, haft 0 i inkomst sen i augusti. fyller dock år nästa månad så då får man nog lite så man kan leva ett tag till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vote: Ja, Är pank Känns som att man aldrig har tillräckligt med pengar, beror väl mest på bilen, kan bli rätt dyr att äga med allt man vill ha Som typ försäkringen som är galet hög när man är ung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Nja, har inga större problem. Har ju faktiskt tio och femtio kvar. :"> Bra att pengarna kommer nästa torsdag. Redigerad 15 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Har 12000 på kontot som jag ska lägga på moppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Nej inga problem nu sparar till xbox 360 har 4000kr exakt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Som typ försäkringen som är galet hög när man är ung. Jo utan någon bonus blir det dyrt. Betalar ca 6000 kr om året och då är det enbart halvförsäkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jo utan någon bonus blir det dyrt. Betalar ca 6000 kr om året och då är det enbart halvförsäkring. Men det blir väl billigare om du ställer den på din farsa eller liknande?. Det gjorde jag vid mitt första bilköp och det blev billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts