ZalCiNoWa Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Det är såhär att min Windowspartition tar för mycket utrymme! Jag har en partition på 10gb som jag har Windows på som jag tycker verkar mer än nog eftersom att jag bara har Windows där, dom felsta program lägger jag på min andra partition. Men nu är det såhär att det räcker inte! Jag har bara ca. 100mb ledigt! Det konstiga är att när man markerar alla filer(inklusive dolda, och systemfiler) så kommer jag bara upp i ca. 5gb! Jag vet att Norton kan orsaka såna problem men jag har aldrig haft Norton på den här datorn och systemåterställningen är inaktiverad. Någon som vet hur man löser detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Finns andra dolda mappar som man inte kan se Tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jo men det diffar lite väl mycket kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Windows XP tar ca 1gb på ens hårdisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Windows XP tar ca 1gb på ens hårdisk Beror helt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Har du markerat alla filmapper och alla filer då? Det kan finnas dolda mapper som också kan ta plats, te.x som Temporary Internet Files. Försök och leta efter mer mapper på datan som tar plats.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ta bort den dumma filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag har kryssat i Visa Dolda Filer och mappar och Visa dolda systemfiler. Alla filer syns alltså, ändå så fattas det 4gb utrymme :'( Kom igen, någon måste ju veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Ja ta bort den dumma filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Ja ta bort den dumma filen? Vilken dum fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Hmm jag yrar :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Är inte det där Windows Longhorn/Vista? Som du kanske vet, innehåller den en übermassa buggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Är inte det där Windows Longhorn/Vista? Som du kanske vet, innehåller den en übermassa buggar. Eh, nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Är inte det där Windows Longhorn/Vista? Som du kanske vet, innehåller den en übermassa buggar. Jag kör helt jävla vanlig Windows XP SP2, inget Longhorn-crap. Någon annan som kan kolla om storleken stämmer på er dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts