aikjonas12 Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ja, som frågan lyder villken musikprogram använder du? Jag kör stenhårt på iTunes, både snyggt enkelt och lätt att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vote: annat. Foobar2000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vote: Windows Media Player Men ibland så blir det winamp, men mest media player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 WA FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Winamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Använder Windows Media Player och är nöjd med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pimpy Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Endast Windows Media Player for me! funkar ju, varför byta då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 iTunes, Real Player suger så jävla hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Innan använde jag VLC (vilket jag tycker var jävligt kasst att du inte hade med, då så många använder sig av den), men när jag formaterade om datorn skaffade jag senaste media player med senaste codec's istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vote: Windows Media Player Använde Winamp innan men vissa låtar hackar om man har winamp minimerat medan man t.ex är ute på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Pendlar jämt mellan Winamp och Windows media player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Pendlar jämt mellan Winamp och Windows media player. Wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Winamp. Bäst helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Innan använde jag VLC (vilket jag tycker var jävligt kasst att du inte hade med, då så många använder sig av den), men när jag formaterade om datorn skaffade jag senaste media player med senaste codec's istället. Har inte hört talas om det, eller inte vad jag minns nu iaf :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 WMP, varför gå på swingerklubbar om äktenskapet funkar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 WMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Innan använde jag VLC (vilket jag tycker var jävligt kasst att du inte hade med, då så många använder sig av den), men när jag formaterade om datorn skaffade jag senaste media player med senaste codec's istället. Musikprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 WinAmp FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Winamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Winamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts