Bubbli Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 När jag spelar UT 2004 så slutar liksom musen fungera. Jag kan inte skjuta eller vända mig om. Jag kan gå fram och tillbaka och allt det med musen liksom bara stannar. Och då tänker ni kanske att sladden inte sitter i bra. MEN musen funkar perfekt annars. Någon som vet vad felet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Har samma problem på gta, men då måste jag pausa några hundra gånger sen börjar det fungera igen.. Jävligt störande iallafall, så det skulle vara bra om någon visste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag hade samma problem på XIII. Man vrider sig/siktar långsammare och långsammare på nått sätt och tillslut går det inte att använda musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 När jag spelar UT 2004 så slutar liksom musen fungera. Jag kan inte skjuta eller vända mig om. Jag kan gå fram och tillbaka och allt det med musen liksom bara stannar. Och då tänker ni kanske att sladden inte sitter i bra. MEN musen funkar perfekt annars. Någon som vet vad felet är? Vad har du för mus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Någon sladdmus från Dell. Skulle gissa på att den kom med någon dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Kolla om du har stängt av "mus styrning" på Options, ibland stängs den av automatiskt när man spelar, har hänt mig på GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Musen funkar ju oftast och ibland stängs den av och startar typ... 3 sekunde efter. Men man förlorar mycket på dom och det är störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Någon sladdmus från Dell. Skulle gissa på att den kom med någon dator. Det har ju jag med! En Dell-sladd-mus som följde med datorn (svart). Kan det vara fel på musen i vissa spel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts