_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Det kommer bli dyrt med skotten börjar väl med 250... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-MaRinE- Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 varför multiplayer? Det kommer ändå kostar massa pengar i månaden att spela då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2002 Det e bättre med Mp då kan man ha Claner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 hehe min gamla tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 hallå, vaför inte både och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 MP helt klart ,tänk nu en värld som är tre bånger så stor som Liberty City var alla människor styrs av en vanlig människa det skulle ju vara helt perfekt... problemet är bara att det skulle bli mycket svårt att laga ett sådant spel,men R* ruleZZZ ´Wwwoow va det skulle bli bra`` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 MP helt klart ,tänk nu en värld som är tre bånger så stor som Liberty City var alla människor styrs av en vanlig människa det skulle ju vara helt perfekt... problemet är bara att det skulle bli mycket svårt att laga ett sådant spel,men R* ruleZZZ ´Wwwoow va det skulle bli bra`` Väldigt svårt att laga? Det skulle ju typ´va så att alla hade vapen och sköt mot varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 Väldigt svårt att laga? Det skulle ju typ´va så att alla hade vapen och sköt mot varandra. Det skulle bli kaos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 jo, då skulle det vara skurkarna som jagade poliserna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2002 We are the BAD Boys.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 21 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2002 Både singelplayer och multiplayer tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 22 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2002 (redigerad) Det kommer bli dyrt med skotten börjar väl med 250... Before i Fucked my beatiful Queen, Now i Fuck My m16 (Skämt åsido) Redigerad 22 november, 2002 av W-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 hmm jag tror nog att det blir ett P2P(Pay to Play) spel många multiplayer spel blir ju det och jag kan nog hålla med om att det kommer bli lite fel på spel servrarna om te.x några har gäng krig och alla skjuter samtidigt men jag hoppas de blir MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 eheh, Hultenius om GTA4 blir MP , kan du inte starta en GTAsajten klan då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts