Cyper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Jag är inte säker på detta därför frågar jag så jag får, förmodligen, rätta svar. Om man klarar alla taxi uppdrag kan man då åka taxi? Har för mig att det var så I Vice City och tänkte att det kanske är så I SA med. Sedan har jag en annan fråga. För att klara alla 100 taxi uppdrag måste man göra alla på en gång utan att avbryta taxi uppdraget? Redigerad 15 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Sedan har jag en annan fråga. För att klara alla 100 taxi uppdrag måste man göra alla på en gång utan att avbryta taxi uppdraget? Nej, du behöver inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag är inte säker på detta därför frågar jag så jag får, förmodligen, rätta svar. Om man klarar alla taxi uppdrag kan man då åka taxi? Har för mig att det var så I Vice City och tänkte att det kanske är så I SA med. Sedan har jag en annan fråga. För att klara alla 100 taxi uppdrag måste man göra alla på en gång utan att avbryta taxi uppdraget? Frågade precis samma sakk till VC. Du behöver inte göra dom i rad. Och Belöning i VC är att du kan hoppa med taxin och SA får alla bilar Nitro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Okej, tackar. Synd. Mycket tråkigt att man bara får nitro på dom, eftersom det går att fixa det I modding garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Hur ska man hålla reda på hur många man kört och har kvar? hur kunkar det där med att man sätter sig i taxin på VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Frågade precis samma sakk till VC. Du behöver inte göra dom i rad. Och Belöning i VC är att du kan hoppa med taxin och SA får alla bilar Nitro. Och hydralik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Hur ska man hålla reda på hur många man kört och har kvar? Sorry för dubbelpost men för att veta kollar du på stats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Frågade precis samma sakk till VC. Du behöver inte göra dom i rad. Och Belöning i VC är att du kan hoppa med taxin och SA får alla bilar Nitro. I SA kan dom också hoppa. Och inget vanligt hopp får dom heller, det är en boost som används av stuntare för att köra uppför väggar och berg! (finns några taxi stunts i min nyaste film) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Sedan har jag en annan fråga. För att klara alla 100 taxi uppdrag måste man göra alla på en gång utan att avbryta taxi uppdraget? Gränsen för att ha klarat uppdraget ligger på 50 passagerare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Gränsen för att ha klarat uppdraget ligger på 50 passagerare. Jaha, okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts