p-c-2 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Nån som vet ett program där man kan mixtra med låtar och sedan spara dem i mp3-format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Cubase SX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Acid Pro 4.0 vet jag att rätt många använder... Är likt Vegas fast bara med ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Cubase SX Finns det att få tag på gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Finns det att få tag på gratis? Svar ja! Och jag tror du vet vart. Varning.istheshit.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Finns det att få tag på gratis? Nu är jag inte 100% säker MEN det är väldigt high tech program som används vid större grejer av kända personer och grupper så nej, det skulle jag ju inte tro... Deras sida Redigerad 14 oktober, 2005 av Bosse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Acid Pro 4.0 vet jag att rätt många använder... Är likt Vegas fast bara med ljud Är det gratis då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Nu är jag inte 100% säker MEN det är väldigt high tech program som används vid större grejer av kända personer och grupper så nej, det skulle jag ju inte tro... Deras sida Den här låten gjordes av min bror i Cubase SX... Det fina med det är at det innehåller det mesta inom musikväg Dock så är det komplicerat som skabb... jag kan visserligen grunderna, men det finns manualer på internet om någon har fått tag på det på ett mindre lagligt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag rekomenderar Traktor DJ Studio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag rekomenderar Traktor DJ Studio Lungt bästa om man bara ska loopa,öka hastigheten o s v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Är det gratis då? Jag editerade min post men jag kan skriva det igen. Det används av många och även vid större saker av större Dj´s osv har jag hört! Men iaf dom jag vet som mixar låtar brukar använda det. Så jag tror ju inte det är gratis och jag hittade ingen trail version på sidan. Men titta på sidan: Steingberg´s sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Det kostar omkring 10000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jagers Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Audacity.... Gratis Googla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Andvänder Audacity. Har dock ett jävla problem, när jag öppnat en låt och jag ska ändra den, så kan jag inte klicka på effekterna. Edit: Kan inte andvända effekterna ''Skapa'' och ''effekter''. Vad kan vara felet? Redigerad 15 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Andvänder Audacity. Har dock ett jävla problem, när jag öppnat en låt och jag ska ändra den, så kan jag inte klicka på effekterna. Edit: Kan inte andvända effekterna ''Skapa'' och ''effekter''. Vad kan vara felet? Markera teh shit som du vill lägga till effekterna på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Hur gör man låtarna till mp3-format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Hur gör man låtarna till mp3-format? Du måste installera LAME MP3 encoder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Du måste installera LAME MP3 encoder Men man måste ju ha audacity då ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Men man måste ju ha audacity då ju. Jag tog för givet att det var de du snackade om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag tog för givet att det var de du snackade om. Aja det är lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts