Matte123 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Har problem med ett jump. Det står att man ska hoppa över betongen och den röda skylten på jump No 9 (karta: http://hem.bredband.net/708145/jumps.html ) men det är *** omöjligt. jag KAN iofs ha klarat det redan när jag lattjade runt i början av min GTA SA karriär. Kommer inte ihåg. Jag har tagit sats så långt ifån det bara går ur alla vinklar o vrår men landar knappt nära den röda skylten!! Har NRG 500! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Har du testat att trycka en massa gånger på "frampilen" som gör så att CJ ställer sig upp. För man åker lite snabbare med motorcyklar om man matar på den så att han lutar sig ner men inte ställer sig upp. Är lite trött, så jag är inte så säker på att du förstår vad jag menar, men jag hoppas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ha, det hade jag ingen aning om. jag matade på o klarade det direkt. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) .f Redigerad 15 oktober, 2005 av Matte123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Modda sönder motorcykeln!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Måste man landa snyggt på taket till souvenirshopen på jump nr 59 för att få godkänt?? http://hem.bredband.net/708145/img.html?&Jump&59 Har testat 30ggr nu o landat på taket några ggr men ingen snygg landning. alla ggr har jag bara fått texten att jag fått betalt några dollar för ett snyggt hopp. Förresten, man kan inte modda motorcyklar väl? Alltså hos Transfenders o de andra garagen? Redigerad 17 oktober, 2005 av Matte123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag moddade en cheeath med nitrox10. klarade första försöket... höll också på att hoppa ca 30 gånger..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts