oscarw_89 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Lag 1 bidrag.... Östis bidrag... EDIT: Rösta inte på dig själv, gäller bara mig och Östis typ. Redigerad 14 oktober, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Vote: oscarw & chammi medmera Redigerad 14 oktober, 2005 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Filmen ¨Lag 1¨ den var bättre Östis film var förlångt intro och så var det förmånga av samma stunt men det var bra saker i den också. Lag 1:s film var bra och lagom långa med snygga trick. Redigerad 14 oktober, 2005 av Sudden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Lägger min röst på lag 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Borde kanske ha satsat på att sprida ut stuntsen lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 VOTE : Östis. Lite långtråkig film med seg musik, men klart bäst stunts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vote: Östis.. lite medkänsla för att han lämnar sajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Östis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Camikaze Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Östis, p.g.a. att den var mer variationsrik, fler fordon etc. Lag 1:s var ju 90% motorcyklar. Östis kunde dock varit utan det långa och hackiga introt, samt så många/långa balansnummer. Men trots det var den mer varierande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Östis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Woot. lag 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Östis. Fräckt slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 "Stänger" pollen i morgon kl. 20:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Tror inte det kommer fler röster nu. Så jag utnämner Lag1 till vinnare. Men Östis var en värdig motståndare, eller tack för en goo match eller nåt liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Så jag utnämner Lag1 till vinnare. Nej du, klockan 20:00 var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Vote:Lag 1 ,även fast jag inte sett den!!! GARVAR åt att alla som måste göra en så stor grej av att han/hon lämnar forumet! OCH DESSUTOM VET JAG ATT ALLA SOM LÄMNAR NU KOMMER ATT KOMMA TILLBAKA NÄR NÄSTA GTA-SPEL KOMMER UT! NI ÄR LÖJLIGA! (GÄLLER BARA DE SOM TROR ATT DE ÄR BÄST PÅ GTA,BARA FÖR ATT DE VET HUR MAN GÖR EN STUNTFILM,HAR 100% ELLER NÅT LIKNANDE! SPELA OCH NJUT F-Ö-R-I-H-E-L-V-E-T-E,DET ÄR INGEN TÄVLING ATT SPELA GTA!) Jag har ingen medkänsla för de som lämnar forumet,för det är inte världens undergång Klart Slut//En som INTE lämnar forumet för att alla ska tycka synd för en Redigerad 18 oktober, 2005 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Vote:Lag 1 ,även fast jag inte sett den!!! GARVAR åt att alla som måste göra en så stor grej av att han/hon lämnar forumet! OCH DESSUTOM VET JAG ATT ALLA SOM LÄMNAR NU KOMMER ATT KOMMA TILLBAKA NÄR NÄSTA GTA-SPEL KOMMER UT! NI ÄR LÖJLIGA! (GÄLLER BARA DE SOM TROR ATT DE ÄR BÄST PÅ GTA,BARA FÖR ATT DE VET HUR MAN GÖR EN STUNTFILM,HAR 100% ELLER NÅT LIKNANDE! SPELA OCH NJUT F-Ö-R-I-H-E-L-V-E-T-E,DET ÄR INGEN TÄVLING ATT SPELA GTA!) Jag har ingen medkänsla för de som lämnar forumet,för det är inte världens undergång Klart Slut//En som INTE lämnar forumet för att alla ska tycka synd för en LÄmnar du et för att du blir bannad skojja bara Vote:Östis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts