Östis Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Jahapp, där var det. Min sista video som också släpps på gtasajten kommer här nu. Jag har försökt drömma till den tid då alla var vänliga och hjälptes åt. Tiden före alla kom in och började spamma med onödiga topics, "hjälp, hittar inte gtasanandreas.exe!!!" "värför är min CD rispad??" "HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!!!!" Nåjaa,försökte stå ut med detta en tid, men när det bara fortsatte och nu till och med efter 10000000000 topics med ufon, hittar man ändå varannan dag: "är detta ett ufo?". Men, det har nog också funnits goda tider. Tider, då LiSA höll på. Tider, då man arrangerade stuntbattles, och stunting var en del av detta! Men, sen började även detta avta. Medlemmar som Marklund, Tackleberry och MR.Magic var dom som höll ihop detta. På sistone har också Oscarw89 ställt upp bra med att hålla igång stunting, men det hjälper ej med 3 stuntare mot 1000000 icke stuntare. Jag har hittat en stuntare, som nu snart skall göra sin debut i stuntvärlden med mitt stuntcrew, ISC. Men, för att göra pinan liten för n00bs som bara inte orkar läsa detta, utan skriver: "för lång första post, orkka läsa...", här har ni min sista video som ges ut på gtasajten: Breakthrough Redigerad 14 oktober, 2005 av Östis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Najs tal. Men jag kan säga dig att dessa "spammare" kom ungefär i samma veva som du blev medlem så titta på dig själv innan du börjar klandra andra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Var det jag som skrev hjälp hittar inte gtasa.exe jaja men iaf du var bra ha det bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Najs tal. Men jag kan säga dig att dessa "spammare" kom ungefär i samma veva som du blev medlem så titta på dig själv innan du börjar klandra andra. Om du ser på mina topics, så ser du också att jag alltid försökt vara vänlig, aldrig haft några jädrans "HJÄÄÄLP!!!" topics, eller liknande. Försök inte säga åt mig att jag varit jävlig här, eller spammat. Bara för att man kommit i samma veva som alla andra, betyder inte att man är en liten skitunge som inte kan bete sig. ÅÅÅH!!! känns skönt att få släppa ut vad man tycker om detta forum... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Tråkigt att du drar... hinner tyvärr inte tanka nu, men ska sen. "After every bad time, there comes a good time, of if it don't, life ain't fear." - Jazz 14/10 2005 Den sög ju inte... Redigerad 14 oktober, 2005 av Jazz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Om du ser på mina topics, så ser du också att jag alltid försökt vara vänlig, aldrig haft några jädrans "HJÄÄÄLP!!!" topics, eller liknande. Försök inte säga åt mig att jag varit jävlig här, eller spammat. Bara för att man kommit i samma veva som alla andra, betyder inte att man är en liten skitunge som inte kan bete sig. ÅÅÅH!!! känns skönt att få släppa ut vad man tycker om detta forum... Nej, men du ska inte göra påhopp på folk för det. Visst kan jag medge att det är otroligt jobbigt när folk håller på så men vad ska man göra om man registrerat sig på ett forum för hjälpens skull? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Nej, men du ska inte göra påhopp på folk för det. Visst kan jag medge att det är otroligt jobbigt när folk håller på så men vad ska man göra om man registrerat sig på ett forum för hjälpens skull? Förlåt om jag gjort några onödiga påhopp,jag bara säger som det är. No offense. Men men, jag fattar om man vill ha hjälp, men fattar du om nån skriver som topic namn: "HJÄÄLP!!!!" och nästa topic: "värför låser man mina topicar?" Get my point? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Förlåt om jag gjort några onödiga påhopp,jag bara säger som det är. No offense. Men men, jag fattar om man vill ha hjälp, men fattar du om nån skriver som topic namn: "HJÄÄLP!!!!" och nästa topic: "värför låser man mina topicar?" Get my point? Jaja, gå och bada No offense Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Hur stor är filmen? edit såg det Redigerad 14 oktober, 2005 av chucky.swe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 ...på. Tider, då man arrangerade stuntbattles, och stunting var en del av detta! Men, sen började även detta avta. Medlemmar som Marklund, Tackleberry och MR.Magic var dom som höll ihop detta. Jag har även ... Jag har ju "aldrig" arrangerat någon stuntbattle!! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Öhm, jag menade... äh, whatever, Oscarw 89 har också ställt upp bra... ska editera första posten! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Öhm, jag menade... äh, whatever, Oscarw 89 har också ställt upp bra... ska editera första posten! Thanks.. Kommer att bli ännu tråkigare här när du e borta. Ska försöka hålla ut här på forumet, även om antalet seriösa användare minskar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Tråkigt att du drar, men så är det. Edit: Får en störe och störe kännsla av att det går utför. Redigerad 14 oktober, 2005 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MatteLop Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) bra film mycke bra, synd att du drar. Redigerad 14 oktober, 2005 av MatteLop Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag tänkte , är den större än 100 mb så tankar jag den inte för att jag inte orkar. Och den var 103 så gnite Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag tänkte , är den större än 100 mb så tankar jag den inte för att jag inte orkar. Och den var 103 så gnite Uploadar en med mindre resolution ikväll, för såna som inte vill se den fulla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Mycket snygg film, hur många haru gjrt innan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Råkade dubbelposta. Redigerad 15 oktober, 2005 av SnowstormGta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag fattar inte vad det är för fel med er?! Vi måste ju hjälpa nybörjarna som inte kan så mycket om modding eller om någonting! Jag förstår inte hur man kan bli störd av att folk ställer frågor till allmänheten även om det är dumma frågor! De frågar inte frågor som en offensiv om ni tror det? De frågar för att de måste veta... och då är det inte speciellt jobbigt för någon att svara på den jävla frågan. Det behöver inte vara just du! Om du inte tycker att det är kul men såna frågor så skit i dem bara!! Och sist, men inte minst, så undrar jag om det har blivit någon jävla innegrej att hoppa av GTAsajtens Forum? Alla verkar göra så nu för tiden. Jag tänker inte ens se din dumma video... och jag håller med. Det är såna som du som förpestar tillvaron. Såna som gnäller på att allt inte ser ut som ni vill. Att GTA SA forumet inte är fullproppat med 1000 tals stuntvideor! PS: Jag har en stuntvideo på gång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Synd att du drar... :"> Redigerad 15 oktober, 2005 av RanDo0m Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts