Yukiz Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Behöver ett snabbt svar. Tänkte förminska storleken på en film genom att klippa ner några minuter på den. Windows Media Player kan inte öppna filmen. Har testat massa program nu men det bara förstorar den när jag klipper ner den. :S Filmen är en .avi fil och jag har letat förfullt nu efter ett program. Gör inget om det är ett trail program för jag ska bara använda det en gång. Tacksam för svar. EDIT: Om ni vet ett annat sätt att förminska den på så skriv! Redigerad 14 oktober, 2005 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jagers Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Sony Vegas Adobe Premiere Avid Express Testa nån av dom 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Sony Vegas Adobe Premiere Avid Express Testa nån av dom 3 Testar Vegas för orkar inte tanka hem Premier på 150 mb. EDIT: Ehh, i Vegas kan man inte redigera film i demo versionen... Redigerad 14 oktober, 2005 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Testar Vegas för orkar inte tanka hem Premier på 150 mb. EDIT: Ehh, i Vegas kan man inte redigera film i demo versionen... Skaffa *HOST* K*yGen */HOST* så kör du koden i demon.. Adda mig på MSN så kan du få Key***. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts