Jazz Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Yo. en dag när jag startade datorn så kom det upp en del jobbiga ikoner, tex: Win Big! Play Poker Now! Meet Sexy Singels Today! Advance your career o.s.v. Någon som vet hur jag utrotar dom? Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Har du laddat ner Msg plus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Aldrig hört talas om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Troligen spyware eller någonting i den stilen, har haft något liknande. Kolla Skribbs overkill guide http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25961 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Men har du installerat något annat program nyligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Hmm... nope. Btw: Någon som vet en bra gratis poppupp blockare? Redigerad 14 oktober, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Har haft det, raderade allt som addats på favoriter, och sen tror jag att jag bara raderade allt, kom inte riktigt ihåg, annars kan du kolla på "Lägg till eller ta bort program" under kontrolpanelen. :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Hmm... nope. Btw: Någon som vet en bra gratis poppupp blockare? Mozilla Firefox. Om du ändå envisas med IE, Yahoo, Msn, Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Använd Ad-aware och se om du kan få bort dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts