-NightHawk- Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Ja hej, jag har funderat på att börja bli moddare så jag testgjorde en ford mondeo, jag går enligt denna <--- Samma länk ---> guide Men jag vet inte riktigt hur man drar de dära röda prickarna i vertices-saken, jag har försökt och försökt men det går inte... Kan någon hjälpa mig? Redigerad 14 oktober, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Gå in i nån av de där alternativena på höger sida vet inte vilken men sen tar du "Move" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Woow! TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag håller också på med den guiden men jag gör en Audi a4 avant 1995-2000.(tycker att det är för få kombibilar i Sa.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts