BroDD Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Hitta mitt gammla generations pack nu o ska börja spela opposing force.. men man måste väll installera vanliga half life först? sätter i skivan, väntar, men inget hänter.. trycker ut, testar igen, inget händer.. gjort så ett par gånger nu.. testar o öppna F men då står de "F:\ är inte tillgänglig" de blinkar när ja stoppar i skivan.. så förvandlas musen till en cd skiva som den brukar gö när ja stoppar i skivor.. men sen händer inget mer alls hur får ja igång det? det är inte brännt eller nerladdat utan köpt Redigerad 14 oktober, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Är skivan repig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Är skivan repig? Nej.. den ser nästan helt ny ut... nåt fingermärke bara, men inga repor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Prova med nån annan skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Hitta mitt gammla generations pack nu o ska börja spela opposing force.. men man måste väll installera vanliga half life först? sätter i skivan, väntar, men inget hänter.. trycker ut, testar igen, inget händer.. gjort så ett par gånger nu.. testar o öppna F men då står de "F:\ är inte tillgänglig" de blinkar när ja stoppar i skivan.. så förvandlas musen till en cd skiva som den brukar gö när ja stoppar i skivor.. men sen händer inget mer alls hur får ja igång det? det är inte brännt eller nerladdat utan köpt Jag tror inte man behöver installera HL1 en kompis tappa bort sin HL1 key man kan spela oppsing force (eller var det blushift) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Fått igång de.. tråd kan låsas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts