kattälskaren Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Nå, vilken tar ni? Jag lägger min röst på PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ska inte skaffa något av dom men PSP håller jag tummen upp för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Om jag skulle skaffa någon av de skulle de bli PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 PSP ! DS suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) PSP for teh win! Har dock inget... kommer troligtvis inte att skaffa Redigerad 14 oktober, 2005 av Kiwi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 PlaystationP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Har inga planer på att skaffa ngt av det...men om ja skulle valt skulle de nog blivit PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 BWAHAHAHAH! Maken till duktigt skriven poll! Min röst landade faktiskt på DS. Den är billigast och verkar knepigast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 PSP för den har gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 PSP för den har gta Vissa är lättköpta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Null vote.. ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Eftersom Alla mina konsoller har varit från Sony så varför inte fortsätta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 GAMEBOY! COLOR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 GAMEBOY! COLOR! Gameboy Color for teh win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Nintendo Dual Screen for the win! Mindre batteristrul, och inga döda pixlar. Och så är hela kontrollsatsen överlägsen PSP's. Visst, tjata ni på om frän grafik, och GTA:LCS, men jag vet faktiskt hur det var att styra skjutare med kontrollen som var ute innan Dual Shock... Det var VÄRDELÖST! Alla skjutare var ju som DOOM, där man inte kunde sikta upp eller ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 PSP pga alla sina funktioner MP3 Film Spel och för den läckra designen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 PSP verkar ballare. Föresten, varför ligger denna tråd i Allmänt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 PSP såklart. Men borde inte denna poll vara i Spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Har provat båda två och psp är MYCKET grymmare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts