eXotic Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 För det första, vart är båten som åkte in i bron då ? För det andra, hur kan gubben bilda en skugga på bron när det är helt mulet ute ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Den ser ju verklig ut... BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Kul o hänga i den där bron en kvart typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 För det första, vart är båten som åkte in i bron då ? För det andra, hur kan gubben bilda en skugga på bron när det är helt mulet ute ? En båt har rammat bron, dock skadades bron inte mycket - sprickor och avstängning av bron blev konsekvenserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Bilden är photoshopad.. även om den inte hade varit det så hade jag hellre hoppat än hängt där i 20 minuter för man dör ju knappast av 15 meter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 En båt har rammat bron, dock skadades bron inte mycket - sprickor och avstängning av bron blev konsekvenserna. Vad har det med mina frågor att göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Har snackat med killen via MSN. Bilden är fake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Bilden är photoshopad.. även om den inte hade varit det så hade jag hellre hoppat än hängt där i 20 minuter för man dör ju knappast av 15 meter? Gör ett magplask och du mår inte bra. Det är så uppenbart så det är synd. Bilden är mer falsk än BroDD på julafton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Gör ett magplask och du mår inte bra. Det är så uppenbart så det är synd. Bilden är mer falsk än BroDD på julafton. HAHAHA , Jag höll på att spruta ut läsken jag hade i munnen haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Han lär ju dö för han rammlar ner från 20meter i VATTEN Bwahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Såg på "MythBusters", Då släppte dom en sån här "realistisk" docka när i vattnet från typ 35 meter, Armar och ben gick av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Såg på "MythBusters", Då släppte dom en sån här "realistisk" docka när i vattnet från typ 35 meter, Armar och ben gick av.. Stackars docka :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ok, ännu ett bevis, dom snackade nyss om bron på nyheterna men nämde ingen som var nära på att ramla av bron. Man tycker ju att dom borde nämna det om det hade hänt, vilket det inte har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts