Kane Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Det var en kille som nästan ramlade ner från Essingebron! Han berättar: "Jag såg kranen komma mot bron och jag tänkte att den aldrig skulle gå under. Så rammade den bron och jag gick baklänges och ramlade, men fick tag i brokanten och lyckades hålla mig kvar tills räddningsmän kom och räddade mig." Shit asså! Nära döden! Här är en bild på det, som jag lade upp på Image Hack. http://img359.imageshack.us/img359/5338/manhnger4is.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Oh noes. Hemsk upplevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Hur hög är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 14 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Vet inte riktigt. Hög var den i alla fall! Kanske 20 meter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Bilden ser fotocoppad ut.... Redigerad 14 oktober, 2005 av dangerboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 (redigerad) Han lär ju dö för han rammlar ner från 20meter i VATTEN Redigerad 14 oktober, 2005 av ssfh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=35130 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Kanske inte dö av fallet, men han kunde ju ha blivit svårt skadad och sen drunkna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Han lär ju dö för han rammlar ner från 20meter i VATTEN Det är inte en omöjlighet, min trögsinte vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Det är inte en omöjlighet, min trögsinte vän. Sa jag att det va omöjligt då ditt rullstolsmongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Han lär ju dö för han rammlar ner från 20meter i VATTEN Du vet att det är überstarka virvlar vid brofästena? Såna vill man inte råka ut för, jag lovar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Den bilden ser fake ut enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Fin skugga där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Så jävla fejk. Vart ä Kranen föresten? kolla på aftonbladet. Tror nog att dom skulle ha uppmärksammat det om de var så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Den bilden ser fake ut enligt mig Ja och den är nog också det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Bilden e fake... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Du vet att det är überstarka virvlar vid brofästena? Såna vill man inte råka ut för, jag lovar! Det är inte bara det, vid så höga fall kan vattnet döda en redan vid kollisionen. Bilden är antagligen fake, jag tror inte att aftonbladet eller expressen skulle missat att skriva om en sån sak om det hänt på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Det var vell en båt som körde in ibron? Den är totalt avstängd nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Det var vell en båt som körde in ibron? Den är totalt avstängd nu. Ja en båt rammade bron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Haha! Photoshop für alles =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts